Stacionárne lehátko Lipt® G-02
Štandardné pararametre
Rozmery lehátka
70 x 195 cm
Výška
70 cm
Nosnost
200 kg
Čalúnenie
4 cm
Stabilné a pohodlné dvojdielne fyzioterapeutické a masérske lehátko s pevnou výškou. Vrchnú časť lehátka je možné pomocou plynovej vzpery jednoducho napolohovať až do uhla 45° nad úroveň lehátka alebo 35° pod úroveň lehátka. Lehátko je pohodlne čalúnené 4 cm hrubým molitanom a kvalitnou, ľahko čistiteľnou koženkou a vybavené výškovo nastaviteľnými protišmykovými nožičkami a držiakom na 50 cm plachty.
Dodatočné vybavenie a farbu lehátka i konštrukcie si môžete zvoliť podľa svojich potrieb a preferencií.
Dodacia doba pre lehátka vyrábané na mieru je 2-5 týždňov od potvrdenia objednávky.
Aktuálna skladová zásoba (ihneď k odberu):
Dvojdielne lehátko s koženkou krémovej farby štandardného rozmeru, biela konštrukcia, polohovateľný horný diel, otvor na tvár.
Možnosť dokúpiť si držiak podhlavníka s podhlavníkom v krémovej farbe (skladom).
Vybavenie za príplatok | Cena s DPH |
držiak podhlavníka a podhlavník vo farbe lehátka | 51 € |
otvor pre tvár v konštrukcii lehátka | 40 € |
bočné výrezy lehátka | 94 € |
zmena farby konštrukcie – akákoľvek RAL farba | 54 € |
rozmer Vojta-Bobath 1 (90 x 190 cm) | 101 € |
rozmer Vojta-Bobath 2 (100 x 200 cm) | 121 € |
zmena šírky lehátka (min 60 cm / max 90 cm) | |
60, 65, 75, 80, 85 cm | 54 € |
90 cm | 108 € |
zmena dĺžky lehátka (min 190 cm / max 210 cm) | |
190, 200, 205, 210 cm | 54 € |
zmena výšky nôh lehátka | 67 € |
zmena hrúbky molitanu | |
6 cm | 17 € |
8 cm | 34 € |
Držiak podhlavníka a podhlavník
Najvyšší komfort pre klienta – železná konštrukcia držiaka podhlavníka je odolná a znesie aj neopatrné opretie sa. Podhlavník tvaru podkovy (30 x 30 cm) čalúnený vo farbe lehátka umožňuje pohodlné ležanie klienta na bruchu s uvoľneným chrbtom a krkom.
Otvor pre tvár
Oblý výrez v konštrukcii lehátka s rozmermi 20 x 12 cm je určený pre tvár klienta, ktorý leží na lehátku v polohe na bruchu. Pri niektorých ošetreniach je vyslovene nežiaduce, aby mal klient hlavu otočenú nabok. Otvor je krytý dobre padnúcou čalúnenou zátkou.
Protišmykové nastaviteľné nožičky
Spodná časť nožičiek sa dá podľa potreby zaskrutkovať alebo odskrutkovať, aby sa vyrovnali prípadné mierne nerovnosti podlahy a lehátko stálo úplne stabilne. Na spodnej časti nožičky je gumové protišmykové koliesko, ktoré zabraňuje posúvaniu lehátka po podlahe a zároveň chráni podlahu pred poškodením.
Súvisiace produkty
Bočné výrezy lehátka
Výrezy lehátka na bokoch do tvaru „piškóty“ umožňujú lepší prístup ku klientovi. Výrezy sa robia podľa šablóny a v najužšom mieste je lehátko na každej strane užšie o 5 cm.
Držiak plachty
Držiak na spodnej strane lehátka, na ktorý sa navlečie rolka s jednorazovými plachtami z papiera alebo netkanej textílie. Umožňuje pohodlné odvíjanie, prestretie a odstrihnutie plachty bez nutnosti manipulovať s rolkou.
Zmena farby konštrukcie
Vyberte si akúkoľvek farbu z RAL palety podľa svojich preferencií.
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás