Vibračná pištoľ Hi5 Cooper

Vibračná pištoľ Hi5 Cooper

73,00 €
60,83 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
73,00 €
60,83 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

3 úrovne vibrácie pre relax a zdravie
Masážna pištoľ účinne uvoľňuje svaly, zmierňuje bolesť a znižuje pocit stuhnutosti. Prístroj je vhodný ako na domáce automasáže, tak aj pre športovcov, fyzioterapeutov, masérov a fyzicky aktívnych ľudí. Na masážnej pištoli si môžete nastaviť 3 úrovne vibrácií. Nastavením požadovaných vibrácií sa môžete zamerať na konkrétne svalové skupiny a prispôsobiť terapiu podľa potreby, či už ide o hĺbkovú masáž, zmiernenie stuhnutosti a bolesti, svalovú regeneráciu alebo uvoľnenie napätia. Masáž týmto prístrojom zlepšuje krvný a lymfatický obeh, okrem toho je vhodná aj na regeneráciu po cvičení.

Tichá, výkonná a jednoduchá na používanie
Vďaka ergonomickému tvaru a premyslenému dizajnu sa jednoducho ovláda a používa. Disponuje LED indikátorom úrovne vibrácie. 2000 mAh batéria vystačí na zhruba 8 hodín bez nutnosti dobíjania, samotné nabíjanie trvá približne 3 hodiny. Masážna pištoľ je tichá a kompaktná, takže si ju môžete vziať všade so sebou.

4 masážne hlavice
  • plochá hlavica pre väčšie svaly na chrbte a stehnách
  • guľatá hlavica z mäkkej odolnej peny vhodná na celé telo
  • vidlicová hlavica na masáž krku, chrbta a citlivých svalov a šliach
  • hrotová hlavica pre hĺbkovú masáž meridiánov, kĺbov a ťažko dostupných miest

Technické parametre:
Výkon: 16 - 60 W
Menovité napätie: 8 V
Menovitý prúd: 2 A
Výstupné napätie: 5 V
Výstupný prúd: 2 A
Frekvencia: 50/60 Hz
Váha: 390 g
Maximálna rýchlosť: 3200 úderov/min.
Kapacita batérie: 2000 mAh
Typ batérie: nabíjateľná líthiová batéria
Rozmery: 75 x 38 x 130 mm

Balenie obsahuje masážnu pištoľ, 4 masážne hlavice a nabíjací USB-C kábel. Adaptér nie je súčasťou balenia.

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás