Hroznový rastlinný masážny olej 1000ml

Hroznový rastlinný masážny olej 1000ml

16,50 €
13,75 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
16,50 €
13,75 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (26. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Hroznové jadierka sú veľmi cenná surovina plná antioxidantov, polyfenolov, vitamínu E a so zvlhčujúcim účinkom. Dokonca maďarský kráľ Maximilián I ich považoval za tak hodnotné, že výroba oleja z hroznových jadierok bola kraľovským monopolom do roku 1596. V tých časoch to bolo hodnotnejšie ako zlato. Doporučený pre suchú a vyčerpanú pokožku.

Zachováva pružnosť pokožky, poskytuje jej pevnosť. Vysoký obsah vitamínov a antioxidantov vedie k posilneniu imunitného systému. Ľahko a rýchlo sa vstrebáva. Vhodný na prevenciu vrások okolo očí a dekoltu. Pre všetky typy pleti, hlavne na starnúcu a suchú pokožku. Dlhodobé používanie zabraňuje predčasnému starnutiu pokožky.

Zloženie: Olus oil, Parfum, Vitis Venifera Seed oil, Butylphenyl Methylpropional

Recenzie 7

Chivuta
29.9.2024

Skvelý olej, má príjemnú vôňu a ruky kĺžu ľahšie vďaka dobrej konzistencii.

0.0.0
velvesa
Kristína
12.9.2024

Výborná konzistencia a vôňa je naozaj nádherná.

0.0.0
velvesa
Ladislav
6.2.2024

Je pravda ze som ich už vyskúšal viacero, ale k hroznovému sa opäť rád vraciam, krásna vôňa, olej je trocha tuhši a mne sa s ním pracuje skvelo

0.0.0
velvesa
Marta
7.12.2023

Krásne vonia

0.0.0
velvesa
Barbora
8.6.2023

Najlepšie oleje na svete

0.0.0
velvesa
E.Bystrický
18.1.2023

Ďakujem za tento olej, odporúčam každému, kto má rád vôňu hrozna. Olej je kvalitný a pri používaní dlho vydrží.

0.0.0
velvesa
Anonymný zákazník
13.9.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás