Jednorazový podhlavník U 50ks 40g/m2

Jednorazový podhlavník U 50ks 40g/m2

5,90 €
4,92 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
5,90 €
4,92 €bez DPH
SKLADOM 20 a viac ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Jednorazové podhlavníky z netkanej textílie. Tento hygienický materiál je hebký, príjemný na dotyk, hydrofilný – dobre saje tekutiny. Vhodné pre masážne lehátka a stoličky s podhlavníkom v tvare U. Jednorazové podhlavníky sú vysokým hygienickým štandardom pre každú prevádzku.

Gramáž: 40g/m2
Balenie: 50 kusov
Rozmery: 34,5 x 28 cm

Recenzie 23

Zoltán
22.9.2024

Tento produkt už používam 2 roky a môžem len odporúčať. Webshop je dobre prehľadný, pužívanie ľahké, rýchle a precízne doručenie. Dobrá voľba.

0.0.0
velvesa
Soňa
19.8.2024

Sú super,odporucam

0.0.0
velvesa
D.Kata
16.7.2024

Produkt používam už dlho, s radosťou odporúčam.

0.0.0
velvesa
Gabriela
8.4.2024

Som spokojná, sú dobré...

0.0.0
velvesa
Jana
10.12.2023

Veľmi dobrá kvalita, rýchle doručenie. Super.

0.0.0
velvesa
Laura
16.7.2023

Super. Odporúčam

0.0.0
velvesa
Éva
23.1.2023

Rýchlo doručené. Praktické, moji klienti ich milujú. Veľmi dobrá kvalita.

0.0.0
velvesa
Gyula
16.12.2022

Rýchle doručenie, kvalitný a užitočný produkt. Viem len odporúčať.

0.0.0
velvesa
Josef
17.10.2022

Ako s plachtami : praktické, rýchle, hygienické. Hustejsie sú lepšie.

0.0.0
velvesa
Adéla
8.9.2022

Rozhodne odporúčam tieto silnejšie. Sú hygienické ale pritom pevné. Klienti si pochvaľujú pohodlnosť. A mňa sa neničí podhlavník od make-upu.

0.0.0
velvesa
Aurélia
28.7.2022

Tento produkt som si obľúbila. Neničí sa povrch podhlavníka, je pocit hygienickosti. A pacient/klient má príjemnejší pocit.

0.0.0
velvesa
Pártl Jurás Erzsébet
26.5.2022

Mám veľmi rada tento produkt, z hygienických dôvodov. Tvár klienta sa nedotýka priamo a je ľahšie čistenie podhlavníka.

0.0.0
velvesa
Kristína
4.5.2022

S podhlavníkmi v tomto prevedení a gramáži mám dobré skúsenosti, nikdy ma nesklamali. Nakupujem vždy väčšie množstvo balení, aby som pokryla svoju spotrebu.

0.0.0
velvesa
Ivan S.
29.4.2022

S podhlavníkmi som spokojný najmä, čo sa gramáže týka. Sú praktické, vždy ich mám po ruke a sú skvelá náhrada za uteráky.

0.0.0
velvesa
Simona T.
19.4.2022

Podhlavníky používam pomerne často, keďže moja klientela je dosť veľká. Podhlavníky sa nelepia na tvár, sú praktické.

0.0.0
velvesa
Antonela
11.4.2022

Objednala som si jednorazové podhlavníky U 50ks 40g / m2. Sú veľmi praktické. Vždy ich používam na odnímateľnej opierke hlavy v tvare podkovy. Materiál je veľmi jemný a príjemný pre tvár zákazníka a zároveň je veľmi savý. S nákupom som veľmi spokojná.

0.0.0
velvesa
filip.basny
2.4.2022

Dobré miesto uterákov.

0.0.0
velvesa
Anonymný zákazník
18.8.2024

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Anonymný zákazník
9.7.2024

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Carmen-Anelisse
29.4.2024

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Cristina Manea
9.2.2024

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Victory Fyzio
5.7.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
S.P MASAJ & REIKI SRL
3.7.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás