Masážny stôl Lipt® HL-01 (hliníkové)

Masážny stôl Lipt® HL-01 (hliníkové)
Masážny stôl Lipt® HL-01 (hliníkové)
Masážny stôl Lipt® HL-01 (hliníkové)
Masážny stôl Lipt® HL-01 (hliníkové)
Masážny stôl Lipt® HL-01 (hliníkové)
Masážny stôl Lipt® HL-01 (hliníkové)
Masážny stôl Lipt® HL-01 (hliníkové)

Masážny stôl Lipt® HL-01 (hliníkové)

189,00 €
157,50 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
189,00 €
157,50 €bez DPH

Moderné masážne lehátko s hliníkovou konštrukciou

Hliníkové masážne lehátko Lipt HL-01 kombinuje v sebe nízku hmotnosť, spoľahlivú stabilitu a jednoduché a rýchle skladanie aj rozkladanie. Vďaka hliníkovej konštrukcii má lehátko mimoriadne nízku hmotnosť - iba 11,5 kilogramu. Ideálny masérsky stôl pre mobilných masérov, ktorí dochádzajú za svojou klientelou. Stabilitu lehátka okrem kovovej konštrukcie podporuje dômyselne navrhnutý systém oceľových laniek. Rozloženie a skladanie lehátka je skutočne jednoduché a s trochou praxe masérovi netrvá ani pol minúty. Hliníkové masážne lehátko Lipt HL-01 je dostupné vo viacerých farebných prevedeniach.

“

Prispôsobenie výšky je veľmi dôležité

Výšku lehátka si môže masér prispôsobiť svojej výške a potrebám konkrétnej terapie jednoduchým nastavením pomocou posuvných objímok na nohách lehátka, ktoré sú opatrené aretáciou. Lehátko je možné nastaviť na výšku od 60 do 81 centimetrov, 8 polôh je odstupňovaných po troch centimetroch. Sklon a výška podhlavníka sa nastavuje jednoducho pomocou rýchloupínacieho mechanizmu.

“

Mäkké čalúnenie znamená príjemnejšiu masáž

Masérsky stôl je je čalúnený kvalitnou, na dotyk hebkou koženkou typu soft-touch, ktorá sa ľahko čistí. Pre príjemný pocit klienta je výstelka zhotovená z molitanu v hrúbke 4 cm s vysokou hustotou, takže je pre klienta dostatočne komfortná. Podhlavník je veľmi pohodlne riešený, švy sú umiestnené tak, aby netlačili klienta do tváre a celkový strih zaručuje stabilné a pohodlné opretie hlavy. Nechýba ani otvor pre tvár umiestnený priamo v konštrukcii uzavretý zátkou, ktorú možno v prípade potreby jednoducho vytiahnuť.

“

Bohaté príslušenstvo a jednoduchý transport

V cene lehátka je zahrnuté aj príslušenstvo, pozostávajúce z transportnej tašky, podhlavníka, držiaka podhlavníka a opierky rúk. Všetko príslušenstvo je odnímateľné a možno ho uložiť do priestoru vo vnútri samotného masážneho lehátka. Pre bezpečný a pohodlný transport sa lehátko aj s príslušenstvom dá jednoducho a rýchlo zložiť do praktickej transportnej tašky z pevného textilného materiálu s popruhmi, ktorá spoľahlivo chráni predovšetkým koženkový poťah pred mechanickým poškodením a zašpinením a umožní mať všetko vybavenie pekne pohromade.

“

Rozložené lehátko

Šírka

68 cm

Nastaviteľná výška

60 - 81 cm

Dĺžka

184 cm

Dĺžka s podhlavníkom

217 cm

Zložené lehátko

Šírka

93 cm

Výška

68 cm

Hrúbka

18 cm

Ďalšie parametre

Hrúbka molitánu

4 cm

Nosnosť dynamická

130 kg

Nosnosť statická

250 kg

Hmotnosť

11,5 kg

Recenzie 2

VIP Masszázs Oktatási Stúdió
27.3.2023

Používam na mojich kurzoch. Lehátko veľmi odolné, spoľahlivé, dostupné v pekných farbách.

0.0.0
velvesa
Dávidné Holes Marianna
10.4.2022

Super pohodlné, masívne a pevné lehátko. Trošku ťažšie sa dáva do transportnej tašky. Zbožnujem ho aj ja aj moji klienti.

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás