Podhlavník k masážnemu stolu

Podhlavník k masážnemu stolu
Podhlavník k masážnemu stolu
Podhlavník k masážnemu stolu
Podhlavník k masážnemu stolu
Podhlavník k masážnemu stolu

Podhlavník k masážnemu stolu

17,90 €
14,92 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
17,90 €
14,92 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Podhlavník z kvalitnej a na dotyk príjemne hebkej koženky (soft touch) pre pohodlné ležanie klienta pri masáži. Vnútro podhlavníka tvorí 6 cm hrubý molitan s vysokou hustotou. Strih podhlavníka a spôsob zošitia sú volené tak, aby čo najmenej otláčali tvár klienta.

Pre maximalizáciu komfortu odporúčame molitan soft-touch s vlastnosťami pamäťovej peny a hebký ochranný potah na podhlavník z mikrovlákna.

Recenzie 3

Pavlína
9.6.2024

Zakúpila som ho domov, aby sa lepšie dýchalo keď pri masáži ležíte na bruchu. a super

0.0.0
velvesa
Adéla Gutterová
14.12.2023

Krásny a pohodlný, možno až veľmi pevný. Musí sa trochu vytlačiť aby mi klienti nechodili otlačení po dlhom ležaní. Ale používaním sa to určite stratí.

Zobraziť odpoveď Skryť odpoveď

Tu je riešením Molitan soft-touch pre podhlavníky, náplň z pamäťovej peny, ktorá sa vymení za pôvodný molitan v podhlavníku.

14.12.2023
velvesa
Anton Kvasnica
3.5.2022

Pôvodný sa poškodil, preto som bral nový a kúpil som do neho ten soft molitan ako mi tu poradili a super pohodlné to je.

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás