Masážny olej Mandľový 1l

Masážny olej Mandľový 1l

33,00 €
27,50 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
33,00 €
27,50 €bez DPH

Mandľový olej - Prunus dulcis

Masážny olej mandľový je určený ako pre očistu a ošetrenie, tak pre masáž.

Svojim zložením je vhodný aj pre dojčatá a malé deti. Odporúčame používať ako prevenciu vzniku zaparenín a na ich hojenie.

Mandľový olej je bohatý najmä na vitamíny, minerály a nenasýtené mastné kyseliny. Je vhodný pre každý typ pleti. Používaný je najmä na starnúcu a suchú kožu so sklonmi k olupovaniu, svrbeniu a praskaniu. Vhodný na ošetrenie popálenín od slnka, ekzémov, lupienky, akné a hrubej kože. Pokožke dodáva prirodzenú hebkosť a vláčnosť. Upokojuje pokožku a nevyvoláva alergické reakcie. Jemný mandľový olej sa získava lisovaním sladkých mandlí a bohatý na celú radu biologicky aktívnych látok. Mandľový olej sa po stáročia radí medzi najluxusnejšie kozmetické oleje.

Spôsob použitia:
  • upokojuje podráždenú detskú pokožku
  • vhodný najmä pre suchú kožu
  • tlmí prejavy lupienky, akné a ekzémov rôzneho pôvodu
  • aktívne preniká do podkožia, hydratuje a regeneruje
  • na liečbu spálenín po opaľovaní
  • nevyvoláva alergické reakcie
  • vylepšuje kvalitu vlasov

Obsah balenia: 1l

Recenzie 5

Aiwa Sue
28.9.2024

Olej je skvelý a neutrálny. Vôňa tam sice nie je intenzívna, ale môže sa dať esenciálny olej a mať viacero variant. Vyhovujúca neutralita. Využívali sme ho na tantra masáž s partnerom a na to sú vhodné len 100% madlovy a nevedela som zohnať všade bol aj v malom percente kokos. Tento olej bol neutrálny a presne vhodný a na toto využiteľný, bolo cítiť kvalitu a jeho hustotu a bol vhodný aj na intímne partie.

0.0.0
velvesa
Cristina
7.5.2024

Nepáčil sa mi, lebo nemá žiadnu vôňu. Obyčajne som používala ten čokoládový a povedala som si, že skúsim aj niečo iné.

Zobraziť odpoveď Skryť odpoveď

Dobrý deň, čistý mandľový olej v podstate nemá žiadnu vôňu, to je v poriadku a má to tak byť. Pre svoje vlastnosti a neutrálnu vôňu sa používa ako nosný olej pre zmesi s éterickými olejmi.

10.5.2024
velvesa
Soňa Musilová
12.4.2024

Olej je príjemne sklzný, len postrádam vôňu po mandliach...

Zobraziť odpoveď Skryť odpoveď

Dobrý deň, to je správne, mandľový olej je spomedzi rastlinných olejov najviac neutrálny, temer nemá pach a je aj neutrálny k pokožke, môžu ho používať aj deti prakticky od narodenia. Preto aj pre priaznivú cenu je najpoužívanejším spomedzi rastlinných olejov.

15.4.2024
velvesa
Stanislava
2.7.2023

Maximálna spokojnosť.

0.0.0
velvesa
Ildiko
27.12.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás