Chladivý krém s horčíkom SPORT SOS 200ml

Chladivý krém s horčíkom SPORT SOS 200ml

14,90 €
12,42 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
14,90 €
12,42 €bez DPH

Či už vyrážate do prírody alebo za svojimi obľúbenými športovými aktivitami, nezabudnite mať vždy po ruke chladivý krém s horčíkom SPORT SOS. Upokojuje namáhané svaly a kĺby a funguje ako skvelá prvá pomoc pri bolestiach.

Zloženie krému SPORT SOS je špeciálne navrhnuté pre milovníkov športu a aktívneho životného štýlu, ktorí potrebujú rýchlu a účinnú regeneráciu. Krém obsahuje mentol pre okamžitú úľavu od bolesti, prírodný extrakt zo zázvoru a arniky, o ktorých je známe, že majú blahodarný vplyv na svaly a kĺby a horčík, ktorý dodáva telu energiu, podporuje imunitný systém a správnu funkciu svalstva.

Použitie: Krém sa ľahko nanáša a nezanecháva pocit mastnoty. Naneste ho na potrebné miesto a vmasírujte. Možno ho použiť pred, počas alebo po športovom tréningu na podporu regenerácie. Používajte niekoľkokrát denne podľa potreby.

Upozornenie: Zabráňte vniknutiu krému do očí alebo do sliznice. Uchovávajte mimo dosahu detí. Pri použití sa môže objaviť brnenie a mierne štípanie, čo je normálny prejav pri vstrebávaní horčíka.

Skladovanie: Skladujte pri izbovej teplote, chráňte pred vysokými teplotami.

Balenie: 200 ml

Zloženie (INCI): Aqua, Glycerin, Helianthus, Annuus Seed Oil, Caprylic/Capric Triglyceride, Magnesium Chloride, Glyceryl Stearate, Menthol, Prunus Amygdalus Dulcis (Sweet Almond) Oil, Cocos Nucifera Oil, Polyglyceryl-6 Palmitate/ Succinate, Isostearyl Alcohol, Ricinus Communis Seed Oil, Simmondsia Chinesis (Jojoba) Oil, Tocopheryl Acetate, Phenethyl Alcohol, Butylene Glycol Cocoate, Cetearyl Alcohol, Arnica Montana Flower Extract, Zingiber Officinale (Ginger) Root Extract, Glycine Soja (Soybean) Oil, Tocopherol, Ethylcellulose, Xanthan Gum, Sodium Chloride, Potassium Chloride, Magnesium Sulfate, Calcium Chloride, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás