Mäta rastlinný olej po depilácii 250ml
Prírodný olej s výťažkom z mäty piepornej s osviežujúcou vôňou je určený na ošetrenie pokožky po depilácii, epilácii alebo po holení žiletkou. Uplatní sa v kozmetických salónoch pri ošetrení pokožky klientiek po jednotlivých procedúrach a je vhodným doplnkom do vašej domácej kozmetiky.
Po odstránení chĺpkov ošetrí citlivú pokožku, ochráni ju pred zápalom, eliminuje začervenanie a dodá jej zdravý vzhľad. Ošetrené oblasti sú hydratované, tonizované a omladené.
Hlavnou zložkou prípravku je 100% olej z mäty piepornej, ďalej obsahuje aj výťažky z nechtíka, skorocelu, harmančeka, aloe vera, arniky, vlašského orecha a plavúňa.
Mäta pieporná má protizápalové účinky, pomáha pokožku upokojiť a osviežiť. Nechtík a skorocel sú známe pre svoje liečivé vlastnosti, prispievajú k rýchlejšiemu hojeniu drobných raniek, pomáhajú zmierniť začervenanie, zápal a podporujú rýchlu regeneráciu pokožky.
Harmanček a plavúň pripievajú k ošetreniu suchej pokožky a olupovaniu kože v dôsledku epilácie alebo poškodení vrchnej vrstvy kože po ťahmi žiletkou.
Výťažok z aloe vera podporuje hĺbkovú hydratáciu pokožky a prispieva k jej rýchlejšej obnove a zjemneniu. Arnika spolu s vlašským orechom pomáhajú spomaliť proces rastu chĺpkov a zjednotiť farebný tón pokožky. Prípravok obsahuje aj repkový olej a vitamín E, ktoré prispievajú k omladeniu pokožky, tvorbe elastínu a kolagénu a jej hĺbkovému vyživeniu.
Použitie: Po odstránení chĺpkov naneste potrebné množstvo oleja na oholené partie a jemne vmasírujte. Priemerná spotreba na ošetrenie je 10 - 15 ml.
Skladovanie: Uchovávajte na suchom a tmavom mieste pri teplote 5 - 25°C. Udržiavajte mimo dosahu detí.
Zloženie (INCI): Brassica Campestris Seed Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Plantago Major Leaf Extract, Chamomilla Recutita Flower Extract, Aloe Barbadensis Leaf Extract, Arnica Montana Flower Extract, Juglans Regia Seed Extract, Lycopodium Clavatum Extract, Mentha Piperita Oil, Tocopherol, Limonene
Objem: 250 ml
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás