Kokos rastlinný masážny olej 1000ml

Kokos rastlinný masážny olej 1000ml

17,20 €
14,33 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
17,20 €
14,33 €bez DPH

Bohaté zloženie masážneho oleja pozitívne vplýva na obnovu pružnosti a elasticity pokožky. Zlepšuje štruktúru kože, vypĺňa jemné vrásky, pomáha spomaľovať proces starnutia pokožky a preventívne pôsobí proti vzniku strií. Pokožka tela zostane po aplikácii kokosového masážneho oleja zjemnená, vypnutá a vyživená.

Základnou zložkou masážneho oleja je 100% prírodný kokosový olej, ktorý pôsobí na kožu antioxidačne a omladzujúco. Betakarotén a vitamíny skupiny B, obsiahnuté v kokosovom oleji, prispievajú k zdravšiemu opáleniu pokožky, ako aj k jej rýchlejšej regenerácii po opaľovaní.

Masážny olej ďalej obsahuje hroznový, repkový, olivový, ricínový a mandľový olej. Tieto oleje majú antibakteriálne, protizápalové a hydratačné účinky.

Kokosový rastlinný masážny olej je vhodný pre akýkoľvek typ masáží aj pre každodennú starostlivosť o telo. Priaznivé účinky má hlavne pre suchú a zrelú pokožku. Má jemnú sladkú vôňu, ktorá zlepšuje náladu a pomáha upokojiť stavy psychického napätia, či pocity stresu.

Použitie: Pred začatím procedúry fľašu pretrepte. Masážny olej najprv naneste na ruky, aby sa zohrial. Následne ho aplikujte na telo a začnite masírovať. Prirodzenou vlastnosťou kokosového oleja je, že si pri bežnom skladovaní do teploty 24-25°C drží pevné skupenstvo. Na spodu fľaše preto môže ostať pevná hmota prípadne vločky. Táto vlastnosť nemá žiadny účinok na jeho kvalitu. Pre vrátenie oleje do kvapalného skupenstva je treba obsah fľašky krátko nahriať, napríklad ponorením do nádoby s teplou vodou.

Skladovanie: Masážny olej udržiavajte v suchej, tmavej miestnosti s teplotou 5-25°C.

Zloženie (INCI): Brassica Campestris Seed Oil, Hydrogenated Coconut Oil, Olea Europaea Fruit Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Vitis Vinifera Seed Oil, Parfum, Benzyl benzoate, Benzyl salicylate, Hexyl cinnamal, Hydroxycitronellal, Coumarin, Citronellol, Cinnamal

Balenie: 1 l

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás