Ohrievač masážneho oleja so sklenenou karafou

Ohrievač masážneho oleja so sklenenou karafou

49,50 €
41,25 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
49,50 €
41,25 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (26. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Ohrievač masážnych olejov so sklenenou karafou je neodmysliteľnou pomôckou pre masážne a wellness prevádzky, slúži na ohrev a udržiavanie požadovanej teploty masážnych olejov.

Zohriaty olej zlepšuje účinnosť masáží, pretože k uvoľneniu svalstva a šliach dôjde rýchlejšie. Masáž teplým olejom zbavuje napätia a pôsobí veľmi relaxačne a upokojujúco.

Ohrievač ponúka tri stupne ohrevu, pričom prvý stupeň zohreje masážny olej na teplotu 40 - 45°C, druhý stupeň na 70 - 80°C a tretí stupeň na 100°C. Teplota ohrevu sa nastavuje jednoducho pomocou otočného spínača. Po dosiahnutí potrebnej teploty sa ohrievač nevypne, ale udržiava nastavenú teplotu. Masážny olej sa nahreje na optimálnu teplotu (40 - 45°C) už po 5 minútach prevádzky ohrievača.

Súčasťou balenia je uzatvárateľná sklenená karafa s korkovou zátkou s objemom 210 ml a utierka z mikrovlákna, ktorá je určená na utieranie dna karafy po vytiahnutí z ohrievača.

Návod na použitie:
Sklenenú karafu naplňte masážnym olejom a vložte ju do ohrievača. Do priestoru medzi karafou a dutinou ohrievača nalejte cca 110 ml vody. Ohrievač zapojte do elektrickej siete a pomocou otočného spínača nastavte požadovaný stupeň ohrevu. Karafu s masážnym olejom vytiahnite z ohrievača, utrite jej dno handričkou z mikrovlákna, aby ste zabránili kvapkaniu vody. Pred začatím masáže sa najprv uistite, že masážny olej má vhodnú teplotu a nie je príliš horúci. Aplikujte zohriaty olej na pokožku a začnite masírovať.

Vlastnosti a technické parametre:
  • výkon: 240 W
  • napätie: 220 V, 50 Hz
  • dĺžka napájacieho kábla: 1,2 m
  • priemer vnútornej nádoby: 80 mm
  • výška vnútornej nádoby: 98 mm
  • objem sklenenej karafy: 210 ml
  • regulácia teploty do 100°C

Obsah balenia: ohrievač, sklenená karafa s korkovou zátkou, utierka z mikrovlákna.

Recenzie 3

Katarína
5.11.2024

som veľmi spokojná, pekný vzhľad a praktický..Ďakujem krásne

0.0.0
velvesa
Katka
5.11.2024

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Mária
3.5.2024

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás