Horčíkový olej 1000ml

Horčíkový olej 1000ml

25,20 €
21,00 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
25,20 €
21,00 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Horčíkový olej pre regeneráciu, uvoľnenie svalového napätia, liečbu bolestí svalov, kŕčov, svalových poranení a relaxáciu. Má tiež blahodarné účinky na pokožku, hydratuje, redukuje mastnotu a udržiava ju pružnú.

Olej je získaný z prírodného zdroja Zechstein, oblasti bývalých morí, ktorá je stará 250 miliónov rokov. Olej je vyrobený bez akéhokoľvek chemického alebo tepelného spracovania. Obsahuje vysoké dávky magnézia v 31% koncentrácii, preto je hořčíkový olej Zechstein najviac odporúčaný hořčíkový olej na svete.

Olej je určený na vonkajšie použitie. Vysoká koncentrácia hořčíka zabezpečuje vynikajúcu kĺzavosť, preto môže byť použitý ako masážny olej, či prísada do kúpeľov a kúpeľa na nohy.

Použitie: Horčíkový olej aplikujte na telo rukami alebo nasprejujte pomocou fľaše s rozprašovačom. Aplikujte 3-5 strekov na bolestivé miesto, najlepšie na nohy, a následne ho nechajte účinkovať 15-30 minút. Odporúča sa ho používať 1x denne. Ak vám na pokožke vadia biele zvyšky alebo vás obťažuje brnenie, olej si môžete z pokožky zotrieť alebo zmyť vodou. 

Upozornenie: Uchovávajte mimo dosah detí. Zamedzte kontaktu s očami, ústami a otvorenými ranami. Po prvých aplikáciách oleja môžete pociťovať brnenie alebo pálenie. Nepoužívajte na poškodenú, podráždenú alebo čerstvo oholenú pokožku.

Pre viac informácií si prečítajte náš článok o horčíkovom oleji.

Zloženie: Aqua, Magnesium chloride 31% (ZI® Brine – prírodný zdroj horčíka)

Balenie: 1000 ml

Recenzie 13

Blaj
21.10.2024

Som spokojný, je dobrý na zamýšľaný účel

0.0.0
velvesa
Jaksa András
15.9.2024

Super

0.0.0
velvesa
Daniela
11.9.2024

Olej sa rýchlo vstrebáva a nie je mastný, na uvoľnenie super

0.0.0
velvesa
Magda
28.8.2024

Je to dobrý produkt, ale potrebujete mať trpezlivosť kým si urobí 100% účinok. Funguje lepšie než lieky.

0.0.0
velvesa
Gyöngyi
21.8.2024

Produkt je skvelý!!

0.0.0
velvesa
Timea
26.7.2024

Večer sa mi ľahšie zaspáva. Myslím, že je to efektívne. Aj keď sa nervozita v nohách ešte niekedy vracia, zvykne začínať od bokov, kým doteraz som olej používala na lýtka.

0.0.0
velvesa
Anonymný zákazník
19.7.2024

Je mi to ľúto, ale napríklad mne nepomohol

0.0.0
velvesa
Helena
19.3.2024

S olejom som veľmi spokojná

0.0.0
velvesa
Cami
23.2.2024

Je to veľmi účinný olej pri bolestiach svalov, kontrakciách, kŕčoch. Používam ho pri masáži v kombinácii s inými masážnymi olejmi.

0.0.0
velvesa
Edita Miartusova
17.11.2023

tip od kamosky, super! za 2 dni skoncila nadcha

0.0.0
velvesa
Boboia Simina
1.9.2023

Veľmi spokojná

0.0.0
velvesa
Mirceaa Moldovan
11.7.2023

O magnéziovom oleji som sa dozvedela náhodou od známeho. Odkedy ho používam na boky, lýtka a ramená, je to oveľa lepšie, každým dňom cítim zlepšenie bolestí spôsobených kalcifikátmi a reumatickými bolesťami.

0.0.0
velvesa
Ivan
21.6.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás