Vianočná pohoda - Sada 100% prírodných esenciálnych olejov

Vianočná pohoda - Sada 100% prírodných esenciálnych olejov

20,50 €
17,08 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
20,50 €
17,08 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (26. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Sada piatich fľaštičiek so 100% prírodnými esenciálnymi olejmi s vôňami Vianoc. Dokonale a hlavne zdravo vytvoria sviatočnú atmosféru, uvoľnia myseľ od stresu a umocnia radostnú náladu.

Vôňa jednodruhových alebo zmesových 100% esenciálnych olejov vyvolá príjemné spomienky na stromček, citrusové ovocie a medovníčky. Navodí pocity pohody nielen v domácnosti, ale aj v čakárňach lekárov, masérskych, kozmetických alebo pedikérskych salónoch.

Set je dostatočne veľký a pestrý na prevoňanie celého adventu vždy inou vianočnou vôňou.

Sada obsahuje:
Veselé Vianoce 10 ml - zmes s vôňou ihličia, citrusov a vianočného pečiva.
Kúzlo Vianoc 10 ml - vôňa čerstvo upečených medovníčkov, sladká a korenistá.
Vianočná hviezda 10 ml - voňavé ihličie vianočného stromčeka a horúci punč s citrusmi a škoricou.
Mandarínka 10 ml - typická citrusová vôňa plná detskej radosti, očakávania a splnených prianí.
Borovica 10 ml - pocit pohody pod vianočným stromčekom, uvoľní, vyčistí vzduch.

Použitie:
Pre vytvorenie príjemnej sviatočnej atmosféry nakvapkajte 3 až 8 kvapiek esenciálneho oleja (podľa požadovanej intenzity a veľkosti miestnosti) do aromalampy alebo difuzéru.

Upozornenie:
Uchovávajte esenciálne oleje mimo dosahu detí. Neaplikujte na pokožku a chráňte oči.

Zloženie:
Veselé Vianoce 10 ml
Kúzlo Vianoc 10 ml
Vianočná hviezda 10 ml
Mandarínka 10 ml
Borovica 10 ml

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás