Kúzlo aromaterapie - Sada 100% prírodných esenciálnych olejov
Sada Kúzlo aromaterapie s výberom piatich 100% prírodných esenciálnych olejov. Sú vhodné na spríjemnenie atmosféry, osvieženie vzduchu v interiéri a pripisujú sa im tiež blahodarné účinky na myseľ a organizmus. Podporujú relaxáciu počas procedúr, využiť ich môžete v masérskych a kozmetických salónoch aj v domácnosti.
Éterický olej z eukalyptu má sviežu arómu a antiseptické vlastnosti, pomáha pri dýchacích ťažkostiach a bolesti hlavy.
Červený pomaranč má pozitívne účinky na psychiku, zmierňuje depresívnu náladu a podporuje lepší spánok.
Esencia lemongrass prevonia miestnosť citrusovo-bylinnou vôňou, dokáže efektívne prečistiť vzduch, napomáha psychickej koncentrácii, zmierňuje stres a úzkosti.
Esenciálny olej z medovky s citronellou pôsobí antidepresívne, ukľudňuje myseľ a pomáha pri nespavosti.
Mäta prieporná uľavuje pri nachladnutí a pozitívne vplýva na tráviaci trakt.
Použitie:
Do aromalampy alebo difuzéru môžete nakvapkať 3 až 8 kvapiek esenciálneho oleja a inhalovať. Pre vytvorenie vlastnej masážnej zmesi použite 10 až 25 kvapiek éterického oleja, ktoré primiešajte do 50 ml masážneho oleja. Ak je potrebné dodržať nízku koncentráciu esencie, nakvapkajte iba 3 až 5 kvapiek do 50 ml nosného oleja. Na prípravu zmesi do kúpeľa použite 3 až 10 kvapiek a zmiešajte ho s 1 dcl medu. Na prevoňanie sauny sa odporúča použiť 10 až 20 kvapiek esenciálneho oleja.
Upozornenie:
Počas používania esencií dbajte na ochranu očí a uchovávajte ich mimo dosahu detí. Neriedené éterické oleje neaplikujte na pokožku.
Zloženie:
Eukalyptus - Austrália 10 ml
Červený pomaranč 10 ml
Lemongrass 10 ml
Medovka s citronellou 10 ml
Mäta prieporná 10 ml
Súvisiace produkty
Recenzie 5
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás
Ja som bol spokojny. A ked bol nejaky problem tak pekne zavolali a vyriesili sme to.
Veľmi intenzívna vôňa, odporúčam.
Intenzívne, príjemné vône, treba z nich málo.
Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .
Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .