Stredná sada valčekov na maderoterapiu

Stredná sada valčekov na maderoterapiu
Stredná sada valčekov na maderoterapiu
Stredná sada valčekov na maderoterapiu

Stredná sada valčekov na maderoterapiu

85,50 €
75,00 €
62,50 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
85,50 €
75,00 €
62,50 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Stredný set na maderoterapiu obsahuje 6 rôznych nástrojov z bukového dreva.

Sada obsahuje:
Valček polkruhový
Valček konkávny
Valček 4 kocky
Valček s diskami
Tvarovaná stierka
Valček T s rukoväťou

Drevené časti nástrojov pre maderoterapiu sú ošetrené impregnačným olejom na prírodnej báze, ktorý drevo chráni a predlžuje jeho životnosť. Nie sú lakované.

Maderoterapia alebo masáž drevenými valčekmi pochádza z Južnej Ameriky (Kolumbia, Brazília). Používajú sa pri nej rôzne tvarované valčeky a nástroje z čistého bukového dreva.

Maderoterapia je zameraná najmä na dobré prekrvenie pokožky a zlepšenie toku lymfy, čo pri opakovanej masáži má viditeľné výsledky v podobe štíhlejšieho a lepšie vytvarovaného tela s rovnomerným tónom pokožky.

Výsledky pravidelne podstupovanej maderoterapie:
  • atraktívnejšie a štíhlejšie kontúry tela
  • redukcia viditeľnosti prejavov celulitídy a strií
  • zjednotenie tónu pleti
  • zlepšenie štruktúry pleti
  • vyhladenie a vypnutie pokožky

Tento typ masáže sa zameriava hlavne na problematické partie tela ako sú stehná, bruško, zadok, paže a boky, ale aj krk a tvár. Samotná masáž je relaxačná a nebolestivá.

Recenzie 6

Magdi
25.6.2024

Veľmi dobrý produkt, dobrá cena, rýchle doručenie, flexibilný zákaznícky servis. Viem len odporúčať

0.0.0
velvesa
Miroslav
29.9.2023

Ďakujem spokojnosť cena kvalita dodanie, odporúčam obchod

0.0.0
velvesa
Miška K.
20.6.2023

Skvelá kúpa, kvalitný tovar, dobrá cena,rýchle dodanie. Valčeky sú skvelé, chcela som si kúpit len jeden, ale nakoniec som si vzala túto sadu a neľutujem. Používam všetky.

0.0.0
velvesa
Lucie
16.5.2023

Valčeky sú super, dobre sa s nimi pracuje, síce pri jednom produkte dve kolieska naprasknuté, ale eshop bleskovo poslal nový produkt a za to veľká vďaka. V dnešnej dobe nie je problém kdekoľvek čokoľvek kúpiť, ale vždy sa radi vrátime tam, kde je ústretové jednanie so zákazníkmi.

0.0.0
velvesa
Mária
26.5.2022

Kvalita a super cena

0.0.0
velvesa
Izabella
23.9.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás