Pomarančovo-škoricový rastlinný masážny olej 1000ml

Pomarančovo-škoricový rastlinný masážny olej 1000ml

16,50 €
13,75 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
16,50 €
13,75 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Klasická kombinácia sladkého pomaranča a škorice prináša blahodárny účinok všetkým zmyslom. Zlepšuje prekrvenie pokožky čím pomáha pri liečbe celulitídy. Pokožku detoxikuje a má afrodiziakálne účinky.

Zloženie: Olus oil, Parfum, Cinnamal, Eugenol, Limonene, Linalool

Recenzie 16

Hana
26.9.2024

Klienti sú veľmi spokojní. Kúpim znovu.

0.0.0
velvesa
Saša
21.9.2024

Maximálna spokojnosť moja aj mojich klientov

0.0.0
velvesa
Mimi
18.9.2024

Výborný olej na masáž a nádherná vôňa

0.0.0
velvesa
Mirka
24.7.2024

Veľmi obľúbený olej na madero. Príjemná vôňa. U mojich klientiek jeden z najobľúbenejších, objednávam už len vo veľkom - po litrovom balení :-)

0.0.0
velvesa
Maisha
10.4.2024

Krásna vôňa, vydrží celú masáž (nemusím ho prilievať)

0.0.0
velvesa
Peter
25.10.2023

Olej je veľmi príjemný na telo a veľmi upokojuje

0.0.0
velvesa
Mima
6.10.2023

Olej príjemnej vône. Za mňa 100% spokojnosť.

0.0.0
velvesa
Marta
25.8.2023

Príjemná vôňa, ľahlo rozotierateľný a kvalitný olej, veľká spokojnosť.

0.0.0
velvesa
Dagmar Komáromyová
15.8.2023

Olej škorica a pomaranč voňavý, ľahko rozotieraťeľný, dúfam, že pomarančová koža zmizne

0.0.0
velvesa
Marta
27.7.2023

Veľmi príjemná vôňa. Som spokojná

0.0.0
velvesa
Vlasta
6.7.2023

Za mna olej s vonou skorica- pomaranc je TOP produkt- aj konzistenciou aj vonou. Odporucam vsetkymi 10

0.0.0
velvesa
Diana
22.5.2023

Veľmi dobre sa s olejom pracuje a príjemná vôňa

0.0.0
velvesa
Anita
14.3.2023

Som veľmi spokojná. Odporúčam.

0.0.0
velvesa
Anonymný zákazník
13.7.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Anonymný zákazník
15.12.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Andrea Fedáková
9.11.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás