Puzdro na masážny olej s opaskom DUO

Puzdro na masážny olej s opaskom DUO

12,90 €
10,75 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
12,90 €
10,75 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (26. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Praktické puzdro na dva masážne prostriedky s opaskom a vreckom na zips. Masér má k dispozícii dva rôzne masážne oleje alebo kombináciu masážneho oleja a gélu, prípadne krému. Tohto pomocníka oceníte pri celotelových masážach, ktoré budú plynulejšie a tiež napríklad pri beauty masážach, keď na problematické partie tela chcete použiť špeciálny olej. Nevyhnutná súčasť vybavenia najmä mobilného maséra a všetkých, ktorí masírujú na rôznych športových podujatiach či firemných dňoch. Masážny olej sa nezapatroší, nespadne a nevyleje sa a vždy je ho dostatočné množstvo.

Súčasťou balenia je 2 x 300 ml fľaška na masážny olej  alebo gél s dávkovačom. Puzdro aj opasok sú vyrobené z pevného textilného materiálu so zapínaním na pracku. Pútko na opasok zaistené suchým zipsom a cvokmi je široké 4 cm, takže môžete použiť aj iný opasok alebo iný spôsob upevnenia.

Rozmery
puzdro: cca 22 x 18 x 5 cm
opasok: max dĺžka 140 cm, šírka 4 cm
vrecko na zips: cca 8 x 15 x 2 cm

Recenzie 4

Miriam
29.7.2024

Je to super vec. Som mobilna maserka a nie kazdy ma doma miesto na stol a nie to ešte odbehovať pre olej.

0.0.0
velvesa
Drăghici Daniel
1.6.2023

Je to super produkt. Naozaj praktický a užitočný zároveň.

0.0.0
velvesa
Erika
10.5.2022

Masirujem 12 rokov. Puzdro je super a zistili to aj klienti ze masáž ma príjemný priebeh . Neodbieham . Odporúčam

0.0.0
velvesa
Anonymný zákazník
2.11.2022

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás