VULSINI Sada bambusových tyčí 12ks
Sada 12 prírodných bambusových tyčí lisovaných za studena, sú určené na masáž celého tela.
Tyče majú rôzne veľkosti a dĺžky, vďaka čomu sú vhodné na masáž všetkých častí tela. Väčšie tyče sú vhodné na masáž väčších plôch a menšie na hĺbkovú masáž lokálnych bodov a fascií.
Pri masáži bambusovými tyčami je možné použiť i masážne oleje, emulzie a krémy, ktoré zabezpečia lepšie a plynulejšie kĺzanie tyčí po pokožke.
Masáž bambusovými tyčami uvoľňuje bolesť a stuhnutosť svalov, zlepšuje krvný obeh, stimuluje lymfatický systém, pomáha pri opuchoch a celulitíde.
Populárna je masáž nahriatymi bambusovými tyčami, ktoré jednoducho zohrejete vo vyhrievacích vakoch Vulsini. Pôsobením tepla a tlaku sa svaly prehrejú a rýchlejšie regenerujú. Okrem toho teplo pôsobí upokojujúco na nervový systém a prehlbuje relaxáciu.
Masáž nahriatymi bambusovými tyčami ocenia hlavne športovci po tréningu a ľudia, ktorí majú problémy s pohyblivosťou alebo bolesťami svalov spôsobenú preťažením svalov alebo nesprávnym držaním tela.
Sada obsahuje:
- 1x dlhá bambusová tyč (54 cm x 3 cm)
- 1x dlhá bambusová tyč v tvare polvalca (54 cm x 3 cm)
- 1x stredne dlhá bambusová tyč (38 cm x 3 cm)
- 1x tenká (1,5 cm) stredne dlhá bambusová tyč (38 cm)
- 2x krátka bambusová tyč (16 cm x 3 cm)
- 4x krátke bambusové tyče v tvare polvalca (16 cm x 3 cm)
- 2x bambusová tyč (38 cm x 2 cm) s dvoma uterákmi a štyrmi páskami na uchytenie
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás