Prenosná masážna stolička
Profesionálna kovová masážna stolička pre masáž, fyzioterapiu a rehabilitáciu. Využijete ju v salóne alebo ordinácií, ale vďaka nižšej hmotnosti len 7,7 kg a možnosti ju zložiť do priloženej prenosnej tašky je mimoriadne vhodná aj pre mobilných masérov alebo masírovanie na rôznych podujatiach, či už sa konajú vnútri alebo pod holým nebom.
Stolička sa ľahko rozkladá aj skladá a má pevnú, stabilnú kovovú konštrukciu, ktorá zabezpečuje nosnosť až 159 kg. Stabilitu rozloženej stoličky poisťuje bezpečnostné fixačné lanko.
Polohovateľné prvky, ktoré sa dajú prispôsobiť konkrétnemu typu klienta:
- 4 polohy pre sedaciu časť a opierku rúk
- plynulé nastavenie výšky pre držiak podhlavníka a hrudnú opierku (aretáciou)
- polohovanie samotného podhlavníka
Ergonomicky tvarovaný pohodlný podhlavník je odnímateľný, na držiak sa fixuje pomocou suchého zipsu a dá sa polohovať do optimálneho uhla pre opretie tváre.
Všetky mäkké časti stoličky sú čalúnené príjemnou soft-touch koženkou, ergonomicky tvarované a vyplnené hustým molitanom. Opierka hrude je vytvarovaná do X, aby podoprela hrudnú kosť, ale netlačila na poprsie a brucho. Nohy stoličky sú pre ochranu podlahy zakončené plastovými krytkami.
Súčasťou balenia je aj taška na prenos zloženej masážnej tašky.
Čo ponúka prenosná masážna stolička?
- nízka hmotnosť, rýchle skladanie aj rozloženie
- polohovanie podhlavníka, sedacej časti, opierky hlavy, hrude a rúk
- ergonomicky tvarovaný podhlavník
- vysoké čalúnenie
- soft-touch koženka (PU)
- plastové krytky nožičiek
- taška na prenos v balení
Technické parametre:
Hmotnosť: 7,7 kg
Nosnosť: 159 kg
Rozmery pri max. výškovom nastavení: 47 x 75 x 128 cm
Dve opierky nôh s rozmermi: 48 x 17 x 5,5 cm (spodná časť je zúžená na 12 cm šírku)
Sedacia časť: 34 x 23,5 x 6,5 cm
Opierka hrudníka: 25 x 29 x 8 cm
Opierka rúk: 43,5 x 23 x 5,5 cm
Podhlavník v tvare U: 29 x 29 x 9,5 cm
Čalúnenie: soft-touch koženka PU
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás