Nitrilové rukavice NITRIL COMFORT 100ks
Klasické jednorazové rukavice sú vhodné na kozmetiku, do zdravotníckeho prostredia, potravinárskeho priemyslu, na upratovanie, či na iné aktivity, ktoré si vyžadujú ochranu rúk. Vyrobené sú zo 100% syntetického nitrilu.
Nepudrované nitrilové rukavice sú pružné, pohodlné, vďaka vnútornej povrchovej úprave sa jednoducho nasadzujú a prispôsobujú sa tvaru ruky. K pohodlnému používaniu prispievajú zdrsnené končeky prstov pre jednoduchší úchop. Rukavice majú zvýšenú odolnosť voči chemikáliám a sú dostatočne hrubé (0,11 mm), vďaka čomu sú odolné voči pretrhnutiu a vykazujú dobrú odolnosť proti prepichnutiu.
Sú odolné voči prieniku tekutín, boli podrobené testovaniu odolnosti voči kvapalinám. Rukavice nespôsobujú alergické reakcie a neobsahujú púder ani latex.
Použitie: Rukavice nasadzujte na osušené ruky. Po použití rukavíc si dôkladne umyte ruky alebo použite alkoholový dezinfekčný prostriedok.
Balenie:
- 100 ks
- rozmer krabičky 200 x 110 x 60 mm
- rukavice skladujte pri teplote od 10 do 30°C
Odolnosť proti prieniku tekutín:
- minimálne 60 minút: epoxidová živica, fermež, hydroxid sodný, kyselina chlorovodíková, lieh, izopropanol, motorový olej, nafta, savo, stolný olej, riedidlo 6006, technický benzín, supermafrasol, perchloretylén
- ani 15 minút: riedidlo 6000, toluén, acetón
Upozornenie: V rukaviciach sa nedotýkajte horúcich predmetov a buďte obzvlášť opatrní pri práci s ostrými predmetmi.
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás