Nebulizér pre éterické oleje - Tokio
Nebulizér je alternatívne zariadenie pre nadšencov aromaterapie fungujúce na princípe studenej difúzie éterických olejov bez pridania vody. Pri studenej difúzii nedochádza k zahrievaniu esenciálnych olejov a všetky zdraviu prospešné terapeutické vlastnosti olejčekov sú zachované.
Do okolia nebulizér uvoľňuje koncentrovanú, intenzívnu a dlhotrvajúcu vôňu, už po pár minútach môže vaše telo a myseľ profitovať z blahodarných účinkov vybraného éterického oleja.
Elegantný, minimalistický dizajn nebulizéra Tokio sa hodí do rôznych typov interiérov. Vstavaná batéria, bezdrôtové ovládanie a úložné puzdro z neho robia skvelého spoločníka v domácnosti aj na cestách, aromaterapiu využijete kdekoľvek to práve potrebujete. Rozsah pôsobenia je 20-30 m2.
Preferovanú intenzitu difúzie zvolíte na ovládacom paneli dotykom:
V intenzívnom režime po dvoch minútach difúzie nasleduje minútu trvajúca prestávka a automatické vypnutie po 2 hodinách prevádzky.
Pri jemnom režime sa strieda 30 sekúnd prevádzky s 90 sekundovou prestávkou a funkcia automatického vypnutia je aktivovaná po 5 hodinách.
Ako používať nebulizér
- Naplňte sklenenú banku 100% esenciálnym (éterickým) olejom.
- Pripojte distribučnú trysku pre zabezpečenie správnej difúzie.
- Na ovládacom paneli nastavte režim prevádzky.
- Po ukončení použitia vyčistite sklenené súčasti.
Súprava s nebulizérom obsahuje:
prenosné puzdro
sklenenú banku s tryskou (dýzou)
pipetu
USB - micro napájací kábel
Technické parametre
Rozmery: 10,7 x 6 x 5,7 cm
Kapacita batérie: 1500 mA
Napájanie: 5 V / 0,5 A
Použité materiály: sklo, drevo, guma
Približná doba nabíjania: 3-4 hodiny
Váha: 245 g
Upozornenie: V zariadení používajte iba 100% prírodné esenciálne oleje. So sklenenou bankou a pipetou manipulujte opatrne a pravidelne ich čistite, aby sa v nich nevytvárali usadeniny.
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás