Farebné filtre k biolampe MediLight
Farebné filtre pre kolorterapiu slúžia ako doplnok k biolampe MediLight. Pre kompletný a úspešný účinok svetelnej farebnej terapie je vhodné poznať farby čakier, pretože každá farba filtra zodpovedá za vnútornú samoliečbu konkrétnej časti tela.
Ružový filter
- Vhodný na ožarovanie celého tela
- Uvoľňuje duševné i vnútorné napätie
- Brzdí agresivitu
Fialový filter
- Vhodný na temeno hlavy a čelo
- Stimuluje nervový systém a zmierňuje bolesti hlavy a kŕče
- Zlepšuje pamäť, pomáha pri ličbe astmy, schizofrénie
Modrý filter
- Vhodný na hrdlo a hltan
- Znižuje pulz a upokojuje nervy a cievy
- Napomáha koncentrácii
- Má najvyšší protizápalový a dezinfekčný účinok
Zelený filter
- Účinkuje na srdce a pľúca
- Vhodný proti zápalom priedušiek a silnému kašľu
- Pomáha proti dne, vredom a cystám
- Posilňuje pokožku a kosti
Oranžový filter
- Účinkuje na spodnú časť brucha
- Pozitívne vplýva na obličky, močový mechúr, črevá, krv a lymfu
- Posilňuje imunitu a dodáva chuť do jedla
- Napomáha koncentrácii a pomáha proti depresii
Červený filter
- Ideálny na spodnú časť tela
- Filter je účinný na nezápalové stavy
- Znižuje bolesti v krížoch a aktivuje fyzické sily
- Podporuje krvný obeh a tvorbu červených krviniek
Žltý filter
- Je štandardnou súčasťou balenia biolampy
- Vhodný na ožarovanie oblasti žalúdka
- Má univerzálne použitie
- Posilňuje nervový a tráviaci systém
- Má pozitívne účinky pri cukrovke, klimaktériu a pruhu
Použitie:
Uistite sa, že je lampa vypnutá. Zvoľte si jeden z farebných filtrov a následne ho nasaďte na obrubu lampy. Ak budete chcieť filter vymeniť, pevne ho uchopte a mierne kolísavým pohybom ho stiahnite z obruby.
Balenie:
6 farebných filtrov
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás