Nitrilové rukavice NITRIL BIO 100ks

Nitrilové rukavice NITRIL BIO 100ks

5,41 €
4,51 € bez DPH

										
									
									
+
-
5,41 €
4,51 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Ekologické nitrilové rukavice sú dobrou voľbou pre ochranu rúk pri najrôznejších činnostiach a zároveň sú vďaka svojmu zloženiu ľahšie rozložiteľné. Nepudrované nitrilové rukavice sú vyrobené zo 100% syntetického nitrilu, neobsahujú pridané akcelerátory, púder ani latex a nespôsobujú alergické reakcie.

Výhodami nitrilových BIO rukavíc je, že sú pohodlné, pružné a poskytujú dostatočnú ochranu. Pohodlne sa nosia vďaka elasticite a zdrsneným končekom prstov (pre lepší úchop), taktiež sa prispôsobia tvaru ruky.

Rukavice majú zvýšenú odolnosť voči pretrhnutiu, sú hrubé 0,11 mm. Rukavice sú rezistentné voči tekutinám, boli podrobené testu, kde sa sledoval tvar, priepustnosť a pružnosť.

Použitie: Rukavice nasadzujte na suché ruky a po použití ruky dôkladne umyte alebo použite alkoholový dezinfekčný prípravok.

Balenie:
  • 100 ks
  • rozmer krabičky 200 x 110 x 60 mm
  • rukavice skladujte pri teplote od 10 do 30°C
Odolnosť proti prieniku tekutín:
  • minimálne 60 minút: epoxidová živica, fermež, hydroxid sodný, kyselina chlorovodíková, lieh, izopropanol, nafta, odmasťovač, motorový olej, savo, perchloretylén, supermafrasol, riedidlo 6006, technický benzín, stolný olej
  • ani 15 minút: riedidlo 6000, toluén, acetón

Upozornenie: V rukaviciach sa nedotýkajte horúcich predmetov a buďte obzvlášť opatrní pri práci s ostrými predmetmi.

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás