Adjustačné ponožky Kids Multicolor

Adjustačné ponožky Kids Multicolor
Adjustačné ponožky Kids Multicolor
Adjustačné ponožky Kids Multicolor

Adjustačné ponožky Kids Multicolor

21,40 €
17,83 € bez DPH

										
									
									
+
-
21,40 €
17,83 €bez DPH

Adjustačné ponožky KIDS sú určené najmä pre deti, ktoré už trpia nejakou vadou. Sú vhodné ako doplnok k fyzioterapeutickej terapii a liečbe. Aj ich používanie sa trochu odlišuje - odporúča sa nosiť ich kratšie ako u dospelých.

Spanie v ponožkách u detí neodporúčame! Detská pokožka je oveľa jemnejšia a rýchlejšie by sa mohli vytvoriť otlaky medzi prstami. Adjustačné ponožky pre deti sú však veľkým prínosom pre detičky trpiace DMO, PEC či inými deformáciami.

Adjustačné ponožky sú terapeutická pomôcka pre deti aj dospelých navrhnutá tak, aby oddelila a natiahla prsty na nohách a tým uvoľnila nielen prsty, ale aj celé chodidlo. Ponožky pri správnom používaní udržujú prsty mobilné a prekrvené a chodidlo uvoľnené.
Odporúčajú ich fyzioterapeuti a podológovia ako doplnok liečby - t. j. aktívneho cvičenia a fyzioterapie - pri problémoch nôh ako sú vbočený palec (hallux valgus), ploché nohy, kladivkové prsty, prsty stlačené k sebe alebo krivé prsty na nohách, bolestivé päty a pod.

Adjustačné ponožky NIE SÚ určené do topánok ani na bežnú chôdzu, nosia sa výhradne v kľudovom režime, keď nohy nie sú pod tlakom, v sede alebo ľahu, nie však na noc. S nosením adjustačných ponožiek je potrebné začať pozvoľna podľa návodu.

Krátky návod na správne používanie adjustačných ponožiek:
  1. Obujte dieťaťu adjustačné ponožky tak, aby nožičky vyšité na priehlavku nad prstami smerovali vždy k sebe! (pre správne odlíšenie pravej a ľavej ponožky).
  2. Prvých pár dní umiestnite medziprstové oddeľovače medzi špičky prstov a adjustačné ponožky nechajte dieťaťu na nohách približne 5-10 minút.
  3. Po niekoľkých dňoch nosenia ponožiek posuňte oddeľovače do polovice prstov a nosenie adjustačných ponožiek predĺžte na približne 30-60 minút.
  4. Po niekoľkých týždňoch budete schopní posunúť oddeľovače úplne medzi prsty, pre maximálny efekt a pohodlie pre nohy a dieťa môže nosiť adjustačné ponožky niekoľko hodín denne podľa potreby.

Ako si vybrať správnu veľkosť adjustačných ponožiek?
Adjustačné ponožky sa vyrábajú v trochu väčšej veľkosti, než sú bežné ponožky a keďže majú otvorenú špičku, väčšinou sadnú správne.

Pri výbere veľkosti adjustačných ponožiek berte okrem dĺžky nohy do úvahy aj celkovú stavbu nohy: veľkosť medziprstových medzier, výšku priehlavku alebo drobnosť či mohutnosť chodidla. Ak je veľkosť nohy vášho dieťaťa na hranici medzi dvoma veľkosťami adjustačných ponožiek (napr. kupujete topánky vo veľkosti 30 aj 31), vyberajte si menšiu z hraničných veľkostí, ak má útle chodidlo a prsty a väčšiu z veľkostí, ak sú chodidlo a prsty širšie.

Veľkosť XXS: bežná veľkosť topánok od 27 po 30
Veľkosť XS: bežná veľkosť topánok od 31 po 34

Zloženie: 90% bavlna, 7% polyester, 3% elastan

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás