Vankúšik s čerešňovými kôstkami 16x13cm
Vankúšik s čerešňovými kôstkami je bezpečný a ekologický zdravotnícky prostriedok. Nahriaty alebo chladený vankúšik po priložení na telo pomáha pri rôznych ochoreniach, napríklad pri kolike u dojčiat, bolestiach svalov, počas menštruácie, reumatizme, migréne a dokonca aj pri uštipnutiach hmyzom.
Vankúšik je úplne bezpečný, jednoduchý na použitie a vhodný pre deti aj dospelých. Poťah má certifikát OEKO-TEX® Standard 100, je vyrobený zo 100% bavlny, vďaka čomu je mäkký a príjemný na dotyk.
Použitie: Pred zohrievaním alebo chladením odstráňte z vankúšika vonkajší poťah.
Pre tepelnú terapiu vložte vrecko s kôstkami do mikrovlnnej rúry pri 660 W na 90 sekúnd. Prípadne do rúry na 130° na cca 10 minút, alebo ho položte na radiátor. Po zohriatí kôstky premiešajte a skontrolujte teplotu priložením vankúšika na zápästie.
Pre chladivú terapiu položte vrecko s kôstkami do chladničky na 2 hodiny, alebo do mrazničky na 1 hodinu. Uistite sa, že vrecko nemá kontakt so žiadnymi potravinami.
Po zohriatí alebo schladení priložte vankúšik na postihnuté miesto na tele.
Čistenie: Pred čistením odstráňte vyberateľné vrecko s kôstkami a operte iba vonkajší bavlnený poťah. Vonkajší poťah môžete ručne oprať alebo prať v práčke na 40°.
Upozornenie: Udržiavajte mimo dosah detí. Produkt nepoužívajte, ak trpíte kardiovaskulárnym ochorením alebo akútnym opuchom. Pred každým použitím skontrolujte, či nie je vankúšik poškodený.
Rozmer: 16 x 13 cm
Hmotnosť čerešňových kôstok: 150 g
Materiál poťahu: 100% bavlna
Balenie: vyberateľné vrecko s čerešňovými kôstkami a vonkajší poťah
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás