ŽIVA regena - hirudoterapia v kapsule

ŽIVA regena - hirudoterapia v kapsule

39,00 €
32,50 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
39,00 €
32,50 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (25. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

ŽIVA - pijavica lekárska v kapsule

Výživový doplnok určený na zlepšenie stavu celého organizmu na fyzickej aj psychickej úrovni. Špeciálne navrhnutá receptúra s ochrannou známkou prináša čisté prírodné výťažky (viac ako 70% vlastností bioaktívnych látok, ktoré poskytuje pijavica lekárska) pre podporu zdravia a obranyschopnosti organizmu. Stáročiami overené účinky hirudoterapie (terapia pijavicou lekárskou) teraz ukryté v kapsule – sila prírody dostupná pre každého. Slovenský výrobok.

Kedy je vhodné užívať ŽIVA regena?
Odporúča sa ako podpora organizmu pri hojení poškodených tkanív a rán. Napomáha rýchlejše regenrácii poškodenej pokožky, je vhodným doplnkom pri reumatoidnej artritíde, eliminuje výskyt voľných radikálov, pomáha tlmiť šírenie zápalových procesov.

Zloženie: bromelaín, MSM (metylsulfonylmetán), papaín, proantokyanidíny (OPC), rutín, lipáza, meď (citran meďnatý). Kapsula: hydroxypropylmetylcelulóza, voda.

Odporúčané dávkovanie: 1 kapsula - 1 krát denne. Kapsulu prehltnite a zapite dostatočným množstvom tekutiny počas jedla. Doporučená denná dávka sa nesmie presiahnuť.

Upozornenie: Tento výživový doplnok sa nesmie používať ako náhrada pestrej stravy a nie je určený pre deti. O užívaní v priebehu tehotenstva a dojčenia sa poraďte so svojím lekárom. Tento produkt nie je určený ako prevencia alebo liek na niektoré ochorenia. Pri užívaní liekov na zriedenie krvi, precitlivenosti alebo alergii prestaňte tento prípravok užívať a poraďte sa svojim lekárom.

Produkt nie je náhradou za liek predpísaný lekárom. Je to doplnok stravy so samostatným spôsobom užívania. S produktom sa nespájajú žiadne konkrétne zdravotné tvrdenia.

Balenie: 60 kapsúl

Prečítajte si aj náš článok: ŽIVA – inovatívna liečba pijavicami pre modernú dobu

Konkrétne tipy na použitie:

Alzheimerova choroba
Ateroskleróza
Bakteriálne ochorenia
Degenerácie oka
Diabetes a diabetická polyneuropatia
Endometrióza
Fibrocystická mastopatia, chronické ochorenie prsníka
Chronické a recidivujúce zápaly (v oblasti nosa, uší a krku, horných a dolných ciest dýchacích, močového a pohlavného ústrojenstva, kĺbov a iné)
Chronické zápaly tkanív aj kĺbov
Impotencia, erekcia
Krvné zrazeniny
Lymfedémy (opuchy spôsobené poruchou odtoku lymfy) rôznej etiológie
Migrény a bolesti hlavy
Obezita
Ochrana pokožky, pečene
V onkológii
Osteoporóza
Potrombotický syndróm dolných končatín (stavy po upchaní žíl dolných končatín krvnou zrazeninou)
Poúrazové opuchy
Proti starnutiu
Problémy so spánkom
Reumatoidná artritída, artritída, artróza
Silná detoxikácia a vyplavovanie nečistôt
Skleróza multiplex
Srdcovo cievne poruchy
Úľava od bolesti
Užívanie antikoncepcie - zmiernenie následkov
Vysoký krvný tlak
Vytrvalosť – výkon
Zápaly čriev, Crohnova choroba, Ulcerózna kolitída, dráždivé hrubé črevo
Zápalové a pooperačné stavy v chirurgii
Zápaly povrchových žíl a ciev celkovo

Recenzie 1

Anonymný zákazník
12.8.2024

Super, odporucam pri hojeni

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás