Voskový obklad malý 12cm x 30cm
Obklad z bavlneného materiálu presiaknutý včelím voskom, na opakované použitie.
Zloženie:
Bavlnená látka a čistý včelí vosk.
Teplý obklad s obsahom včelieho vosku sa odporúča pri:
- chronických stavoch reumatického pôvodu
- artróze
- svalovej kontraktúry
- bolesti kĺbov a chrbtice
- obezite
- celulitíde
- vhodné pre zvýšenie lokálneho prekrvenia
Hlavný liečivý účinok voskového obkladu je možné zvyšovať prídavkom silíc.
Charakteristika:
Teplý obklad podporuje vyváženie činnosti metabolizmu. Prostredníctvom savého účinku uvoľňuje kŕčové stavy. Včelí vosk, so svojím vysokým obsahom vitamínu A, podporuje látkovú výmenu buniek.
Návod na použitie:
Obklad z včelieho vosku priložíme na postihnuté miesto a prikryjeme tenkou bavlnenou prikrývkou (šatka, uterák, plachta...). Navrch položíme zdroj tepla (napr. rašelinový nosič tepla) rozohriaty na cca 55ºC. Obklad sa odporúča na cca 20 min. Miesto aplikácie nakoniec ošetríme telovým olejom (napr. jojobovým), ktorý pokožke dodáva jemnosť a vláčnosť.
Upozornenie:
Nesmie sa používať pri precitlivenosti na teplo, pri opuchoch neznámeho pôvodu, alergii na včelí vosk, pri akútnych zápaloch močových ciest, pri tehotenstve, dekompenzovaných kardiologických ochoreniach, otvorených poraneniach kože, krvácaní, horúčkovitých stavoch, pri ťažkých zápalových a iných akútnych ochoreniach kože, ako aj pri ťažkých obehových poruchách.
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás