Sauna mix - zmes éterických olejov 10ml

Sauna mix - zmes éterických olejov 10ml

4,50 €
3,75 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
4,50 €
3,75 €bez DPH

Bylinno-citrusová vôňa stvorená pre saunovanie. Kombinácia sviežich a chladivých bylinných vôní s povzbudzujúcimi vôňami citrusov. Reštart pre telo aj myseľ, uvoľnenie po náročnom dni, zmiernenie stresu, navodenie dobrej náladypocitu spokojnosti. 

Jemné bylinkové tóny medovky a levandule podčiarknuté eukalyptom, povzbudzujúci pomaranč a citrón a pre dobrú náladu korenené tóny badyánu a klinčeka. 

Použitie: 
V saune: 10-20 kvapiek (podľa veľkosti sauny) po nariedení s vodou použite na polievanie saunových kameňov alebo nakvapkajte na kúsok látky, vaty či papiera a nechajte v saune voľne odparovať. 
Na masáž: 3 - 12 kvapiek do 50 ml nosného rastlinného oleja.
Aromaterapia: Pár kvapiek do difuzéra alebo aromalampy.

Zloženie (INCI): Limonene*, Cymbopogon Winterianus Herb Oil, Eucalyptus Globulus Leaf Oil, Citrus Aurantium Dulcis Peel Oil, Illicum Verum, Lavanda Angustifolia Oil, Eugenia Caryophyllus Oil, Citrus Limon Peel Oil, Eugenol*, Linalool*, Geraniol*, Citronellol*, Citral*, * súčasť éterických olejov

Recenzie 1

VladS
21.10.2024

Zaradenie do ”sauna mix„ nie je opodstatnené, najmä z toho hľadiska, že necítiť žiadny nádych eukalyptu/borovice/smreku/mäty

Zobraziť odpoveď Skryť odpoveď

Milý Vlad, pri zmesiach éterických olejov je potrebné čítať ich popis a zloženie. Výrobca túto zmes odporúča do sauny, že vy máte o vôni do sauny inú predstavu neznamená, že výrobok má nejakú chybu.

23.10.2024
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás