Sada COMPREFloss Flossband 5x206cm - 4ks
Set latexových kompresných gúm COMPREFloss Standard Flossband na flossing. Ide o modernú metódu ošetrenia svalstva a kĺbov využívanú pri rehabilitácii, fyzioterapii, pred a po športe a cvičení.
Guma sa aplikuje v okolí boľavého svalu alebo kĺbu, následne sa danú oblasť odporúča postrečovať a precvičiť. Po odstránení gumy sa stimuluje cirkulácia krvi a telesných tekutín pre rýchlejšiu regeneráciu. Kompresné gumy pomáhajú spevniť pohybový aparát, zlepšujú mobilitu, flexibilitu a zmierňujú bolesti a opuchy.
Set sa skladá zo 4 kompresných gúm s individuálnymi úrovňami odporu. Každá dokáže stimulovať vrstvy tkanív do rozličných hĺbok, takže ponúkajú rôznu intenzitu sťahovania.
Kompresná guma limetkovej farby má slabý odpor, odporúča sa začiatočníkom vo flossingu, ženám, seniorom, na prevenciu voči zraneniam a pre ľudí so slabou pohybovou aktivitou.
Kompresná guma čučoriedkovej farby má stredný odpor, ktorý sa hodí rekreačným športovcom a ľuďom so slabým spojivovým tkanivom.
Kompresná guma slivkovej farby má silný odpor, je vhodná pre športov, atlétov a ľudí s vybudovanou svalovou hmotou.
Kompresná guma sivej farby má najsilnejší odpor, odporúča sa trénovaným atlétom s väčšou svalovou hmotou.
Použitie:
Gumu aplikujte pod alebo nad bolestivé miesto a omotajte ju okolo jedného miesta viackrát, aby sa upevnila. Gumu začnite navíjať smerom k srdcu, v smere cirkulácie. Silu stiahnutia môžete prispôsobiť podľa citlivosti ošetrovaného alebo podľa oblasti, ktorú ošetrujete. Ovinuté miesto sa následne precvičí a postrečuje. Po odobratí gumy sa odporúča ošetrenú oblasť ešte precvičiť.
Upozornenie: Kompresná guma nie je určená pre tehotné ženy. V prípade zdravotných problémov jej používanie najprv konzultujte s lekárom.
Rozmery (dĺžka x šírka): 206 x 5 cm
Materiál: prírodný latex
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás