Originálny pivný balzam po holení 100ml
Ďalší originálny kus pivnej kozmetiky, tentoraz určený pre mužov. Originálny pivný balzam po holení obsahuje extrakt chmeľu a vitamíny získané z kvasníc. Pokožka na mužskej tvári môže na holenie reagovať podráždením. Originálny pivný balzam pleť upokojuje, regeneruje a osvieži.
Po oholení tváre je dôležité obnoviť hydrolipidický ochranný film pleti. Prírodné oleje a ošetrujúce látky v pivnom balzame po holení sa postarajú o pocit jemnosti a čistoty mužskej pleti.
Pivný balzam po holení sa rýchlo vstrebáva a zanecháva mužskú pleť ošetrenú a príjemnú na dotyk.
Návod na použitie: Primerané množstvo originálneho pivného balzamu po holení si naneste na oholenú pokožku tváre a krku.
Zloženie: Aqua, Caprylic/Capric Triglyceride, Prunus Armeniaca Kernel Oil, C13-15 Alkane, Glycerin, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Oryza Sativa Hull Powder, Alcohol Denat., Cetearyl Alcohol, Potassium Olivoyl Hydrolyzed Oat Protein Glyceryl Stearate, Beer, Phenoxyethanol, Parfum, Ethylhexylglycerin, Cetyl Palmitate, Sorbitan Palmitate, Sorbitan Oleate, Biosaccharide Gum-1, Humulus Lupulus Cone Extract, Faex, Glyceryl Oleate, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Benzyl Alcohol, Menthol, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil, Pinus Sylvestris Leaf Oil, Benzyl Benzoate, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linalool
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás