Masážne banky s balónikom - sada 2ks

Masážne banky s balónikom - sada 2ks

16,00 €
13,33 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
16,00 €
13,33 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (21. 10. 2024 u vás)
Info o doručení

Sada obsahuje dve sklenené banky s gumenými balónikmi, sú vhodné na masáž tváre, krku, líc a dekoltu.
Banky nie je potrebné pred procedúrou nahrievať, čím výrazne uľahčujú masérom prácu. Stačí stlačiť balónik a banku priložiť na pokožku.

Banka pokožku jemne vsaje, čím podporí krvný obeh a tok lymfy. Regeneruje kolagén a prispieva k tvorbe nových kolagénových vlákien, takže pleti poskytuje mladistvý vzhľad, redukuje vrásky aj opuchy. Zvyšuje elasticitu pokožky a posilňuje spojivové tkanivá.

Pokožka je po bankovaní dobre prekysličená, jemná, hydratovaná a pružnejšia.

Banka s najmenším priemerom 1,5 cm je vhodná na citlivé, delikátne časti pleti, ako je okolie očí, nosa, úst a T zóna.
Banka s priemerom 2,5 cm sa hodí na väčšie oblasti tváre, ako je čelo, líca, čeľusť či krk.

Použitie:
Pokožku pred procedúrou navlhčite masážnym olejom. Vyberte vhodnú veľkosť banky a stlačte balónik. Banku priložte na pokožku tak, aby po celom obvode priliehala. Balónik môžete následne pomaly uvoľňovať, aby sa v banke vytvoril podtlak. Banky nenechávajte na jednom mieste príliš dlho. Ak banku chcete z tela odstrániť, stlačte gumový balónik a odtiahnite ju z pokožky. Po procedúre sa odporúča bankované miesto premasírovať.

Čistenie:
Pred čistením odstráňte z banky balónik. Sklenenú časť môžete očistiť bežným čistiacim prostriedkom a dezinfekciou, v pare alebo horúcej vode. Gumovú časť opláchnite vo vlažnej vode s mydlom a okraje pretrite čistiacim obrúskom s obsahom alkoholu.

Upozornenie:
Banky nepoužívajte počas tehotenstva a v prípade zdravotných komplikácií konzultujte ich používanie s lekárom. Banky uchovávajte mimo dosahu detí.

Materiál:
Banky: sklo
Balóniky: guma

Rozmery baniek (priemer a výška):
Banka 1: 1,5 x 9,5 cm
Banka 2: 2,5 x 9,5 cm

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás