Kozmetické lehátko elektrické MABEL E3
Variabilné multifunkčné lehátko pre kozmetické a masérske salóny. Lehátko stojí na tenkom, ale stabilnom podstavci. Sedacia časť sa dá znížiť až na úroveň 56 cm, čo umožňuje pohodlné nasadanie aj pre nižších, starších a pohybovo hendikepovaných klientov.
3 výkonné, ale tiché motory ovládajú výšku lehátka, sklon operadla a náklon sedadla (kolíska). Lehátko sa dá nastaviť až do vodorovnej polohy. Prepínacie tlačidlá s nulovou polohou a dvoma smermi na ovládanie motorov sú zabudované na spodných častiach chrbtovej opierky a sedadla.
Lehátko je vybavené bezpečnostnými senzormi a funkciou RESET, ktorá umožňuje vrátiť lehátko do základnej polohy stlačením jediného tlačidla. Na zadnej časti chrbtovej opierky sa nachádza elektronický bezpečnostný senzor, ktorý zastaví pohyb lehátka, ak je za ním prekážka. Spĺňa tak vysoké požiadavky na bezpečnosť pri práci, predchádza úrazom a poškodeniam lehátka. Druhý bezpečnostný manuálny senzor nedovolí návrat lehátka do základnej polohy po stlačení tlačidla RESET, ak je vysunutá spodná časť opierky nôh.
Lehátko ponúka mnoho možností polohovania. Výška sedacej časti od 56 do 87 cm, operadlo do uhla 75°, sklon sedadla (kolíska) do uhla 30°.
Opierka nôh je sklopná až do uhla 80° pomocou pneumatickej páčky a jej koncový diel sa dá ručne vysunúť. Opierku hlavy je možné úplne vysunúť (odstrániť) a napolohovať v troch smeroch. Súčasťou opierky hlavy je výrez na tvár krytý zátkou. Opierky rúk môžete vyklopiť alebo úplne odobrať. Dostanete sa tak pohodlne ku klientovi.
Čalúnenie lehátka je z kvalitnej umelej (PU) kože, ktorá sa ľahko čistí a udržiava.
Technické parametre:
Nosnosť: 175 kg
Dĺžka: 178,5 cm
Šírka bez opierok rúk: 60,4 cm
Šírka s opierkami rúk: 84 cm
Výška: 56-87 cm
Hmotnosť: 100 kg
Náklon operadla: do 75°
Sklon sedadla: do 30°
Sklon opierky nôh: do 80°
Bezpečnostné senzory: elektronický + manuálny
Súvisiace produkty
Recenzie
Pridajte recenziu k produktu.
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás