Jednorazové plachty 250m x 80cm

Jednorazové plachty 250m x 80cm

21,90 €
18,25 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
21,90 €
18,25 €bez DPH

Jednorazové plachty z netkanej textílie s hustotou 15 g/m2. Hebký a na dotyk príjemný materiál.

Praktická náhrada za klasické plachty. Vysoký hygienický štandard a ekonomické riešenie pre vašu prevádzku.

Balenie: rolka 250m x 80cm

Recenzie 24

Patrik
23.10.2024

Super

0.0.0
velvesa
Kateřina
22.10.2024

Spokojná s kvalitou. Aj pomer kvalita/cena je za mňa ok.

0.0.0
velvesa
Rita
23.8.2024

Veľmi kvalitný produkt.

0.0.0
velvesa
Erika
26.6.2024

Tým, ze som veľmi zodpovedná, aj ide o hygienu a pocit spokojnosti klientov, som veľmi spokojná ak ide o hygienické pomocky jednorazové.

0.0.0
velvesa
Penesel Sorin
1.5.2024

Velvesu odporúčam, veľmi kvalitné produkty, výhodné ceny a rýchle dodanie. Som veľmi spkojný so spoluprácou.

0.0.0
velvesa
Zuzana Bártova
21.3.2024

Objednávam keď mi dôjdu a som s nimi aj s vami spokojná.

0.0.0
velvesa
Lenka
18.3.2024

Kupujem pravidelne, dokonalá spokojnosť.

0.0.0
velvesa
Svitlana
21.2.2024

Veľká spokojnosť s týmto tovarom

0.0.0
velvesa
Janečka
19.2.2024

Super produkt

0.0.0
velvesa
Matúš
4.2.2024

Maximálna spokojnosť

0.0.0
velvesa
Erika
6.12.2023

Jednorázová plachta, úžasné, pocit hygieny pre každého klienta.

0.0.0
velvesa
Renata
2.12.2023

Plachtu používam dlhodobo, som veľmi spokojná. Pevná, ochráni pred mastnotou, príjemná na telo.

0.0.0
velvesa
Paula
26.11.2023

Kvalitní prostěradla, již jsem je vyzkoušela, koupím znovu.Doporučuji

0.0.0
velvesa
Patrik
20.10.2023

Kupujem pravidelne. Na lehátku vyzerá pekne. Len by som ocenil trhaciu rolku priamo na veľkosť lehátka.

0.0.0
velvesa
Sviatlana
13.9.2023

Vždy tu nakupujem. Perfektný servis. Vždy rýchlo odoslané. Odporúčam.

0.0.0
velvesa
István
23.8.2023

Perfektné. Presne to, čo som očakával. Tip: pod masážne lôžko (hrubá strana) sa oplatí nalepiť samolepiaci suchý zips. Obliečka sa k nej pekne prilepí a nešmýka sa.

0.0.0
velvesa
Monika
30.6.2023

S textiliou som velmi spokojna, pouzivam ju uz roky. Dodanie je velmi rýchle, som s Velvesou spokojna.

0.0.0
velvesa
Lucia
28.6.2023

S textíliou a jej kvalitou som veľmi spokojná, preto som si objednala z velvesy uz 2x. :)

0.0.0
velvesa
Daniel
11.11.2022

Kupujem si tuto podlozku prave pre jej sirsi rozmer, aby mi ochanila lozko, lahko sa rezie a davam ju to odpadu pre plasty, tak sa da aj recyklovat.

0.0.0
velvesa
Margita
15.9.2022

Táto plachta je dostatočne široká a zakryje celé lehátko. Kupujem si ju roky, neprepustí olej a chráni masážny stôl. Som veľmi spokojná, nakoľko hneď po objednaní ju už na druhý deň mám doma.

0.0.0
velvesa
Paula
23.8.2022

Túto rolku som si kúpila prvý krát.Je ok lebo je širšia ako masážne posteľ, chránim si tak posteľ a doplnky.Objednávka bola vybavená rýchlo a profesionálne.Určite nakúpim znova

0.0.0
velvesa
Szijártó Nikolett
29.6.2022

Už roky tu nakupujem, stále som bola a som spokojná. Kvalitné produkty, rýchle doručenie. Táto plachta je nevyhnutné príslušenstvo, zbožňujem, že je širšia ako moje lehátko.

0.0.0
velvesa
Andrea Lipová
18.5.2022

Plachty používam dlhodobo a nemám čo vytknúť. Spokojnosť :)

0.0.0
velvesa
Pszichoszomatikus Ambulancia
19.1.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás