Gumové masážne banky set 4ks

Gumové masážne banky set 4ks

12,90 €
10,75 € bez DPH

										
																		
																		
									
									
+
-
12,90 €
10,75 €bez DPH

Sada gumových masážnych baniek pre masérov aj na domáce použitie. Podtlak si pri priložení banky môžete regulovať sami podľa potreby. Vhodné najmä na odbúravanie celulitídy a zlepšeniu lymfatického toku. Výborná aplikácia u detí, odpadá strach z ohňa.

Prínosy bankovania:
  • odstránenie bolestí svalstva a kĺbov
  • uvoľnenie svalstva a kĺbov
  • omladenie pokožky
  • zlepšenie stavu celulitídnej pokožky
  • zlepšenie cirkulácie krvi
  • zlepšenie prietoku lymfy
  • detoxikácia

Použitie:
Naneste na kožu masážny prostriedok – krém, gél alebo olej. Stlačte banku v strede prstami, vytlačte z nej vzduch. Priložte stlačenú banku na vybrané miesto na tele, dbajte, aby bol celý okraj banky v kontakte s kožou. Uvoľnite tlak prstov. Banka vytvoreným podtlakom nasaje kožu a podkožné tkanivo.

Údržba:
Umývajte v teplej vode, jemným čistiacim prostriedkom. Nepoužívajte abrazívne čistiace prostriedky ani kyseliny či silné zásady. Banky sa môžu dezinfikovať podobne ako detské cumlíky či fľaše vyvarením.

Materiál:
Guma

Obsah a rozmery:
4 ks baniek s vnútorným priemerom 25mm, 40mm, 50mm a 60mm

Recenzie 12

Antal Rédai
14.10.2024

S produktom som veľmi spokojná! Ešte ich treba zabehnúť, ale to je normálne! Odporúčam

0.0.0
velvesa
Lenka
20.8.2024

Pracujem s týmito bankami už mnoho rokov. Sú dostačujúce. Len mi vadí, že sú v takom balení veľkostí, že si človek nemôže vybrať len určitú veľkosť ... Ale aj tak vďaka a veľká spokojnosť

0.0.0
velvesa
Marta
27.7.2023

Sú trochu tuhé, ale fungujú dobre aj na masáž

0.0.0
velvesa
VIP Masszázs Oktatási Stúdió
27.3.2023

Pracovala som už s viacerými bankami, ale doteraz za 18 rokov tieto sa mi osvedčili najviac. Rada s nimi pracujem.

0.0.0
velvesa
Mona
17.7.2022

Dobre sa s nimi pracuje, prítlak si viem regulovať, páčia sa mi.

0.0.0
velvesa
Emese
15.6.2022

Perfektné

0.0.0
velvesa
Zuzana Fillova
13.4.2022

Banky som dostala ako darcek. Som s nimi spokojna.

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
13.6.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
6.6.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
25.5.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
15.5.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa
Bató Veronika
15.4.2023

Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás