Elektrické lehátko Lipt® Camino Denver

Elektrické lehátko Lipt® Camino Denver

1 099,00 €
915,83 € bez DPH

										
																		
									
									

Cena dopravy v rámci celého Slovenska: 39,90 € s DPH

+
-
1 099,00 €
915,83 €bez DPH
Momentálne vypredané
Info o doručení

Cena dopravy v rámci celého Slovenska: 39,90 € s DPH

Moderné elektrické trojdielne lehátko s nastaviteľným sklonom opierky hlavy a nôh. Vďaka svojej variabilnosti je vhodné nielen na masáž, ale aj pre fyzioterapeuta, do kozmetického salónu alebo ako vyšetrovacie lehátko do ordinácie lekára.

Lehátko sa výškovo nastavuje pomocou nožného ovládača s dvoma tlačidlami pre pohyb smerom hore a dole.

Opierka hlavy je vybavená otvorom pre tvár so zátkou a dá sa manuálne polohovať smerom dole až do uhla 35° a smerom hore až do uhla 87°. Opierka nôh je polohovateľná v rozsahu 20° smerom hore a 50° smerom dole, čo umožňuje z lehátka vytvoriť kreslo pre terapiu alebo masáž. Páčky plynovej vzpery sú pre pohodlné ovládanie umiestnené na oboch bokoch opierky nôh.

Lehátko je čalúnené na dotyk mimoriadne jemnou a vysoko elastickou a odolnou PVC/PU koženkou.

Na konštrukcii je možnosť zamknutia kľúčikom, čo odstaví motor od prívodu elektriny, aj keď je lehátko pripojené do elektrickej siete. Lehátko sa nepohne ani pri nechcenom stlačení nožného ovládača napríklad pri upratovaní.

Technické parametre

Rozmery lehátka

 

Šírka

73,5 cm

Dĺžka

198 cm

Opierka hlavy

73 cm

Sedacia časť

51 cm

Opierka nôh

70 cm

Hrúbka čalúnenia

6 cm

Ďalšie parametre

Nastavenie výšky

46 - 95 cm

Nosnosť

270 kg

Ovládač

nožný dvojtlačidlový

Kolieska v prednej časti

nie

Váha lehátka

69 kg

Farby

Koženka

krémová

 

lúčna zelená

Konštrukcia

biela

Polohovateľná opierka hlavy s otvorom pre tvár

Vrchná časť lehátka má výrez pre tvár krytý zátkou čalúnenou vo farbe lehátka a dá sa sklápať až do uhla 35° a zdvíhať až do uhla o 87°. Táto poloha umožňuje klientovi pohodlnú polohu v sede s opretím chrbta.

“

Polohovateľná opierka nôh

Na oboch stranách opierky nôh zospodu nájdete páčky pre ovládanie sklonu. Opierka nôh sa dá jemne podvihnúť do uhla 20° a sklopiť smerom dole až do uhla 50°. Toto umožňuje veľmi variabilné nastavenie lehátka pre rôzne druhy terapie alebo testov pohyblivosti.

“

Pohodlné čalúnenie

Na dotyk veľmi hebká, elastická, stálofarebná a odolná koženka pokrýva 6 cm čalúnenie stredne tvrdou penou. Lehátko je nielen prakticky polohovateľné, ale aj veľmi pohodlné.

“

Nožný ovládač s dvoma tlačidlami

Dvoma tlačidlami so šípkami ovládate pohyb lehátka hore a dole. Nožný ovládač umožňuje zmenu výšky lehátka bez nutnosti utierať si naolejované ruky. Lehátko sa dá znížiť na 46 cm, čo je dostatočné aj pre nižších alebo horšie pohyblivých klientov. Nemusia na lehátko vyskakovať, ale pohodlne si sadnú. Najvyššia poloha 95 cm je dostatočne pohodlná pracovná výška aj pre vyšších masérov.

“

Výkonný a tichý motor

Lehátko má nosnosť až 270 kg, ošetríte na ňom aj váhovo ťažších klientov. Vyššia nosnosť dovoľuje  terapeutovi bez obáv sa oprieť o telo klienta pri masáži a manipuláciách. V spodnej časti lehátka je umiestnený tichý a spoľahlivý motor, ktorý sa dá v prípade potreby uzamknúť na kľúčik. Lehátko sa vtedy nedá výškovo polohovať.

“

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás