Elektrické lehátko Lipt® Camino Cabell

Elektrické lehátko Lipt® Camino Cabell

1 155,00 €
962,50 € bez DPH

										
																		
									
									

Cena dopravy v rámci celého Slovenska: 39,90 € s DPH

+
-
1 155,00 €
962,50 €bez DPH
SKLADOM 4 ks (26. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Cena dopravy v rámci celého Slovenska: 39,90 € s DPH

Trojdielne elektrické lehátko s polohovateľnou opierkou hlavy a nôh. Využitie nájde v salóne maséra alebo kozmetičky, u fyzioterapeuta alebo ako vyšetrovacie lehátko do ordinácie lekára.

Výškové sa  lehátko nastavuje nožným ovládačom s dvoma tlačidlami pre pohyb smerom hore a dole.

Súčasťou opierky hlavy je otvor pre tvár so zátkou. Hlavová opierka je polohovateľná manuálne do uhla 40° smerom hore a 75° smerom dole. Dlhá opierka nôh sa dá zdvihnúť až do uhla 80°, pre pohodlné ovládanie sú príslušné páčky umiestnené na oboch bokoch. Lehátko je veľmi variabilné a poskytuje viacero možnosti napolohovania klienta tak, aby masáž alebo terapia bola čo najúčinnejšia.

Koženka PVC/PU použitá na čalúnenie je mimoriadne jemná na dotyk, vysoko elastická a odolná.

Pre bezpečnosť je konštrukcia vybavená kľúčikom. Zamknutím odstavíte motor od prívodu elektriny, takže lehátko sa nepohne pri nechcenom stlačení nožného ovládača (napríklad pri upratovaní), aj keď je lehátko pripojené do elektrickej siete.

Technické parametre

Rozmery lehátka

 

Šírka

73,5 cm

Dĺžka

198 cm

Opierka hlavy

43 cm

Stredová časť

51 cm

Opierka nôh

100 cm

Hrúbka čalúnenia

6 cm

Ďalšie parametre

Nastavenie výšky

46 - 95 cm

Nosnosť

270 kg

Ovládač

nožný dvojtlačidlový

Kolieska v prednej časti

nie

Váha lehátka

82 kg

Farby

Koženka

krémová

 

charcoal

Konštrukcia

biela

Polohovateľná opierka hlavy s otvorom pre tvár

Vrchná časť lehátka má výrez pre tvár krytý zátkou. Hlavová časť je polohovateľná, sklopná do uhla 75° a s možnosťou zdvihu do uhla 40°.

“

Polohovateľná opierka nôh

Opierka nôh sa dá zdvihnúť  do uhla 80°, páčky na manuálne ovládanie zdvihu nájdete zospodu na oboch stranách opierky.

“

Pohodlné čalúnenie

Odolná, elastická, stálofarebná a na dotyk veľmi hebká koženka pokrýva 6 cm čalúnenie zo stredne tvrdej peny. Lehátko je veľmi pohodlné aj pri dlhšie trvajúcich masážach a terapiách.

“

Nožný ovládač s dvoma tlačidlami

Nožný ovládač s dvoma tlačidlami pre pohyb hore a dole umožňuje zmenu výšky lehátka bez nutnosti utierať si naolejované ruky. Najnižšia poloha lehátka je 46 cm je dostatočná aj pre klientov s pohybovým hendikepom alebo nižšieho vzrastu. Lehátko sa dá zdvihnúť do maximálnej výšky 95 cm, ktorá je pohodlná na prácu aj pre vyšších masérov.

“

Výkonný a tichý motor

Nosnosť až 270 kg umožňuje masérovi oprieť sa o telo klienta alebo vykonávať manipulácie na lehátku s klientom bez obáv. Tichý a spoľahlivý motor umiestnený v spodnej časti konštrukcie sa dá v prípade potreby uzamknúť na kľúčik, vtedy sa nedá zmeniť výška lehátka.

“

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás