Elektrická výhrevná podložka BEURER UB 60

Elektrická výhrevná podložka BEURER UB 60

75,00 €
62,50 € bez DPH

										
																		
																		
																		
																		
																		
								
+
-
75,00 €
62,50 €bez DPH

Vyhrievaná podložka s ochranou proti alergii. Vyrobená z mäkkej, priedušnej bavlny, táto špeciálna tkanina zabezpečuje nepretržitú ochranu pred roztočmi domáceho prachu, baktériami spôsobujúcimi zápach a rastom plesní. Ideálne pre alergikov.

Dobrý spánok - s elektrickými podložkami od značky Beurer.

Pre dobrý spánok by mala byť izbová teplota okolo 18°C. Chladný vzduch a príjemne teplá podložka pod perinou poskytujú ideálne podmienky pre spanie. Spánok je potom skutočné potešenie.

Beurer podložka má ideálne rozmery pre 1 osobu: 150 x 80 cm. Stačí ju umiestniť na posteľ a zapnúť. Kým si umývate zuby, podložka pripraví tepelný komfort, takže už nezažijete žiadne studené prekvapenie.

4 nastavenia teploty ponúkajú variabilitu, viete si teda nastaviť optimálnu teplotu. Príjemný flísový povrch je jemný na dotyk a zároveň dostatočne priedušný.

O bezpečnosť sa stará Beurer Safety Systém - ochrana proti prehriatiu. Vďaka tomuto systému sa podložka vypne v prípade, že tepelná špirála vo vnútri podložky je poškodená a hrozilo by nebezpečenstvo prehorenia.

Beurer UB 60 disponuje aj automatickým vypnutím po 12 hodinách a tiež funkciou automatického zníženia teploty z 3. a 4. stupňa nastavenia teploty na stupeň 2. po 3 hodinách.

Doprajte si skvelý spánok s výhrevnými podložkami od nemeckej značky Beurer!

Charakteristika a technické údaje:
  • vonkajšia vrstva: mäkký flís
  • vnútorná vrstva: flís
  • 4 nastavenia teploty
  • inovatívny ovládač s osvetleným LCD displejom
  • automatické vypnutie cca po 12 h
  • predohrev (cca 30 min)
  • BSS ochrana proti prehriatiu
  • automatické zníženie teploty z nastavenia 3 a 4 na nastavenie 2
  • odnímateľný ovládač
  • možnosť prať pri teplote 30°C
  • rozmer: 150 x 80 cm
  • 60 W

Recenzie

Pridajte recenziu k produktu.

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás