Dámsky kilt do sauny

Dámsky kilt do sauny

od 16,90 €
14,08 € bez DPH

										
																		
									
									
+
-
od 16,90 €
14,08 €bez DPH
SKLADOM 5 a viac ks (5. 11. 2024 u vás)
Info o doručení

Saunový kilt je praktický odev, vhodný do wellness. Jeho výhodami sú vysoká absorpcia vlhkosti a rýchle schnutie. Využiteľný je v saune, na masáži alebo po kúpeli.

Kilt do sauny pre dámy je šitý vo voľnom strihu z látky s vaflovým vzorom. Vzdušný materiál kiltu vám pri nosení zaručí pocit ľahkosti, prirodzenosti, pohodlnosti a súčasne vytvorí elegantný vzhľad. Pokrýva väčšiu časť tela a využijú ho tiež páni vyššej postavy

Vyrobený je zo 100% bavlny, čo ocenia aj alergici a ľudia s citlivou pokožkou.

Vrchná časť kiltu je stiahnutá gumičkou, so zapínaním na suchý zips pre jednoduchšie obliekanie a bezpečné nosenie. Na pravej strane odevu sa nachádza funkčné vrecko. 

Rozmery: 150 x 70 cm
Materiál: 100% bavlna
Farba: biela / béžová

Recenzie 8

Béli Tibor
21.10.2024

Príjemný materiál, maximálna spokojnosť!

0.0.0
velvesa
Marianna Semjonová
11.10.2024

Príjemný materiál. Maximálna spokojnosť.

0.0.0
velvesa
Daška Polomčáková
7.9.2024

Príjemný, kvalitný materiál

0.0.0
velvesa
Bea
14.8.2024

Skvelý! Veľmi dobrý materiál.

0.0.0
velvesa
Ivona
2.1.2024

Doporučujem, len uvidíme, po koľkých praniach bude držať ten suchý zips. Inak materiál fajn.

0.0.0
velvesa
Cili Nagy
27.12.2023

Vynikajúci produkt. Odporúčam❗

0.0.0
velvesa
Lné Zsuzsa
20.7.2023

Veľmi príjemný materiál, je príjemný pocit byť v ňom. Suchý zips bol príliš pevný, preto som ho vymenila za patent. Odporúčam tento vynikajúci produkt!

0.0.0
velvesa
Mármarosiné Kiss Melinda Erzsébet
22.4.2023

Výborný produkt - materiál je super

0.0.0
velvesa

Často kladené otázky

  • Ako nakupovať
Ako si môžem objednať?

1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk

Ako môžem zaplatiť?

1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom 

Neprešla mi platba kartou, čo teraz?

Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov: 
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou

Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.

Je možné urobiť zmenu v objednávke?

Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.

Kedy mi doručia objednávku?

Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade. 

Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.

Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť: 
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.

Môžem tovar vrátiť bez udania dôvodu?

Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.

Ako mám reklamovať tovar?

Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.

Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my

Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácieexpres reklamácia okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel

Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás