Akupresúrna podložka červená 125x40cm
Akupresúrna podložka a polvalec sú masážne pomôcky, ktoré vám sprostredkúvajú akupresúrnu terapiu, inšpirovanú tradičnou čínskou medicínou, akupunktúrou. Pomocou kruhových roziet so špeciálnymi masážnymi hrotmi dokáže pomôcť pri zdravotných komplikáciách, kompletne zregenerovať váš organizmus a dopriať kvalitný oddych.
Akupresúrny set má mäkkú, pohodlnú výplň s poťahom z príjemnej, prírodnej bavlny.
Kruhové rozety na pomôckach intenzívne stláčajú viac akupresúrnych bodov zároveň. Tým sa stimuluje krvný obeh, spevňuje pokožka a podporuje tvorba endrofínov, ktoré sú zodpovedné za úľavu od bolestí, migrén či nespavosti.
Akupresúra vám tiež pomôže zlepšiť náladu, pretože zmierňuje stres, nervozitu, nevoľnosť a poskytne vám pocit hlbokej relaxácie.
Akupresúrna podložka a polvalec sú praktické pomôcky, vďaka ktorým si akupresúrnu masáž môžete pohodlne a bezpečne dopriať skoro kdekoľvek, doma, v práci alebo počas cestovania. Na akupresúrnu podložku si môžete sadnúť, ľahnúť alebo sa na ňu postaviť a vyskúšať masáž rôznych častí tela zároveň.
S akupresúrnym setom získate aj cestovný vak, do ktorého môžete pomôcky zbaliť a zobrať všade so sebou.
Použitie:
Rozprestrite akupresúrnu podložku na sedadlo, posteľ alebo podlahu. Polvalcom si môžete podľa potreby podložiť šiju, spodný chrbát alebo chodidlá. Aby masáž mala čo najlepší výsledok, odporúča sa na podložku ľahnúť bez oblečenia alebo iba v tenkom odeve. Akupresúrny set môžete pokojne využívať každý deň, po dobu 5 - 30 minút.
Parametre podložky:
Rozmery: 125 x 40 x 2 cm (dĺžka x šírka x hrúbka)
Materiál: prírodná bavlna
Farba: červená
Počet roziet: 94
Parametre polvalca:
Rozmery: 37 x 14 x 10 cm (dĺžka x šírka x hrúbka)
Materiál: prírodná bavlna
Farba: červená
Počet roziet: 51
Parametre roziet:
Materiál: ABS plast
Farba: červená
Balenie: akupresúrna podložka a polvalec s cestovným vakom
Súvisiace produkty
Recenzie 1
Často kladené otázky
- Ako nakupovať
1. zadaním objednávky na e-shope ako registrovaný alebo neregistrovaný zákazník
2. telefonicky v pracovných dňoch medzi 7:00 a 15:00 na čísle 0911 110 064
3. e-mailom na info@velvesa.sk
1. kartou online
2. na dobierku (v hotovosti alebo kartou kuriérovi)
3. v hotovosti alebo kartou (v kamennej predajni)
4. bankovým prevodom
Platba kartou zvyčajne neprejde z nasledujúcich dôvodov:
- zadali ste nesprávne údaje z platobnej karty alebo je Vaša karta je expirovaná
- nemáte dostatok finančných prostriedkov na bankovom účte alebo máte nastavený nízky limit pre platbu kartou
Čo ďalej?
Môžete si vybrať jeden z nasledovných postupov:
1. Prosím skontrolujte si údaje na karte a zaevidujte si objednávku znova. Zadávajte platobné údaje pozorne.
2. Ak ste sa rozhodli pre iný spôsob platby, vytvorte si objednávku znova a vyberte si platbu na dobierku alebo bankovým prevodom.
3. Zadaná objednávka ostáva u nás v systéme, takže v pracovných dňoch 7-15:00 kontaktujte náš zákaznícky servis, kde k Vašej objednávke vyberieme iný spôsob platby.
Zvyčajne nie je problém zmeniť v objednávke množstvo alebo druh tovaru, doručovaciu adresu alebo spôsob dopravy. Prosím kontaktujte nás čo najskôr. Zmeny v objednávke, ktorá už bola zabalená a odovzdaná dopravcovi, žiaľ urobiť nevieme.
Ak je Vaša objednávka zadaná do 12:00 v pracovný deň, bude Vám zásielka doručovaná nasledujúci pracovný deň. Platí pre tovar, ktorý máme na sklade.
Ak tovar momentálne nemáme na sklade, budeme Vás telefonicky kontaktovať s informáciou o predpokladanom čase naskladnenia tovaru a odoslania objednávky.
Po vyexpedovaní z nášho skladu preberá zásielku dopravná spoločnosť:
Kuriér DPD - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením hodinového okna, v ktorom bude zásielka doručovaná. Zásielku si môžete presmerovať podľa pokynov dopravcu.
Kuriér GLS (iba paravány) - v deň doručovania Vám príde e-mail s určením trojhodinového okna plánovaného doručenia zásielky.
Zásielkovňa - v deň doručenia objednávky na Vami vybrané odberné miesto Vám príde e-mail / SMS s kódom pre vyzdvihnutie balíka a ďalšími pokynmi. Zásielku môže vyzdvihnúť ktokoľvek, kto nadiktuje obsluhe odberného miesta kód pre vyzdvihnutie zásielky.
Áno, tovar môžete vrátiť bez udania dôvodu do 14 kalendárnych dní od jeho doručenia. Vrátený tovar nesmie byť poškodený. Tovar zabaľte do pôvodného obalu.
Kontaktujte nás prosím pri každej reklamácii.
Záručná reklamácia
- do 2 rokov od zakúpenia tovaru
- riešime čo najrýchlejšie a dopravu zaplatíme my
Expres reklamácia
- pre vybrané produkty s ikonou expres reklamácie okamžitá výmena kus za kus alebo výmena poškodenej časti
- nahláste nám do 12:00 v pracovné dni poškodenie alebo nefunkčnosť produktu (doručte e-mailom fotografie poškodenia či chyby)
- nasledujúci pracovný deň doručíme zdarma nový výrobok alebo náhradný diel
Pozáručná reklamácia
- riešime rovnako rýchlo ako záručnú
- náklady pri reklamácií znáša zákazník
- niekedy stačí vymeniť iba vadný diel a výrobok bude slúžiť ďalej - kontaktujte nás
Zákazník je s týmto produktom spokojný na 100% .